FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Дейл.

Це стаття про персонажа Fallout: New Vegas, торговця з форту Легіону. Про шахрая з околиць Гудспрингс див. статтю Бартон Торн. Про офіцера НКР на дамбі Гувера див. статтю Інтендант Бардон.

Дейл Бартон (англ. Dale Barton) — персонаж Fallout: New Vegas, торговець у Форте Легіону.

Біографія Редагувати

Походження Дейла залишається не з'ясованим, але можна припустити, що він народився в порівняно цивілізованому співтоваристві на південно-заході США і на схід від річки Колорадо. Це підтверджується тим, що він подорожує по Арізоні і Нью-Мексико, підконтрольним Легіоном Цезаря, але сам не складається в Легіоні, підкорюючи все дикунські племена, які може.

Дейл іноді перетинав Колорадо, щоб поторгувати в землях НКР, але порахував, що там дуже небезпечно, з-за чого доводиться наймати охорону і платити податки і мита. Тому він вважав за краще торгувати в землях Легіону, де племена рейдерів підкорені або знищені. Тим не менш, він іноді перетинає Колорадо, то із-за виниклої можливості отримати більший прибуток, то заради того, щоб продати алкоголь, медикаменти або інші товари, заборонені в Легіоні.

Відомо, що Дейл здобув на одній старій військовій базі довоєнну гаубицю, яку віддав преторианцу Луцію. Як-то раз його вьючной брамін опинився на шляху легата Лания, який одним ударом розрубав тварина.

Образ Дейла Редагувати

Дейл представлений як аполітична людина. Його мало хвилюють порядки в Легіоні або Республіці. Над усе він цінує безпеку, якої готовий ризикнути тільки заради неабиякою вигоди.

Дейл Бартон у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти Дейла у Форте Легіону. Торговець продає їжу, напої, карти, збройові модифікації і броню. Також він надає послуги по ремонту. Його низькі ціни так само, як і його навичка («Ремонт» 30). Цінність Дейла, як дешевого ремонтника, різко знижується тим, що охоронець на вході в Форт забирає у Кур'єра зброя (крім зброї скритного носіння при навичці «Скритність» 50 і більше).

CaravanMaster
Кур'єр Також може пограти з Дейлом в «Караван». Скупивши все, що є в торговця і, використовуючи його навичка «Ремонт», полагодивши всі, що лагодиться, можна потім відіграти всі витрачені кришки за пару ігор в «Караван».

Дейл не стає ворожим до Кур'єра, якщо той атакує легіонерів у Форті, але перестає вступати з ним у діалог, вимовляючи звичайні репліки, характерні для нейтральних обивателів.

Цікаві факти Редагувати

  • Статус і біографія Дейла свідчать про те, що Легіон Цезаря дозволяє вільно існувати на контрольованій ним території цивілізованих спільнот, жителі яких довели свою корисність.
  • Дейл володіє трьома рабинями, які переносять його речі.

Поява Редагувати

Дейл Бартон з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати