FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FNV

Дезінфектант для їжі (англ. Food sanitizer) — предмет у Fallout 3 та Fallout: New Vegas; прилад, призначений для часткової стерилізації їжі.

Опис Редагувати

Fallout 3 Редагувати

Обробка дезінфектантом вбиває бактерії, що містяться в їжі, що підвищує її поживність. Поки дезінфектант знаходиться в інвентарі Самотнього Подорожнього, вживання будь-якої їжі відновлює на 20 % більше ОЗ, ніж без дезінфектанту. На міру одержуваної ним радіації дезінфектант ніяк не впливає.

Дезінфектант існує в грі в єдиному екземплярі — його дарує Мойра Браун в якості нагороди за виконання першої частини квесту «Керівництво по виживанню на пустищах» (візит в «Супермарт» за їжею та ліками).

Дезінфектант постійно працює, поки знаходиться в спорядженні і припиняє роботу, будучи звідти викладеним — це стосується в тому числі таких моментів з втратою інвентарю в цілому, як вхід в симуляцію Трэнквилити-лейн у Сховище 112, знаходження в полоні у полковника Отема, вхід в симуляцію операції «Анкорідж», вхід в Пітт, викрадення інопланетянами. У всіх цих випадках видається повідомлення про те, що препарат не працює.

Fallout: New Vegas Редагувати

Icon cut contentНаступна інформація заснована на даних вирізаного контенту Fallout: New Vegas и не підтверджена основним каноном.

Препарат здатний взаємодіяти лише з наступної їжею:

Спочатку, п'ять дезінфектантів можна було знайти в підвалі випробувального полігону РЕПКОНН. Однак, установка патча 1.2.0.31 х видаляє їх з гри. Слід зазначити, що володіння більш ніж однією дезінфектантом призводить до їх повної непрацездатності, оскільки додаткові ефекти додаються тільки якщо Кур'єр має при собі один і тільки один такий прилад.

Icon cut content Кінець інформації, заснованої на вирізаному контенті Fallout: New Vegas

Поява Редагувати

Дезінфектант для їжі з'являється тільки у Fallout 3. Цей предмет також з'являвся у Fallout: New Vegas, але був видалений з гри патчем 1.2.0.31 x.

Див. також Редагувати

Дезінфектант. Інструкції