FANDOM

Gametitle-FO4

Дездемона (англ. Desdemona) — персонаж Fallout 4, керівник організації «Підземка» та головний квестодатель сюжетної лінії за Підземку.

Опис Редагувати

Дездемона керує «Підземкою» з грудня 2277 ріка разом зі своїм заступником Доктором Каррингтоном, змінивши на посту Стусани Томпсона. З усіх відомих керівників протрималася довше за всіх: 10 років до моменту подій Fallout 4. Можна припустити, що причиною (чи однією з причин) її ненависті до Інституту, є загибель її друга Сема. Якщо Вижив вибрав знищення Підземки, перед смертю Дездемона вимовляє фразу Сем, я йду до тебе. (ПОТРЕБУЄ УТОЧНЕННЯ!)

За час головування Дездемони організація розрослася до 12-ти станцій, а також обзавелася великою кількістю співробітників, в тому числі ПАМ, Глорією, Техніком Томом. При Дездемони «Підземка» розпочала співпрацю з вченим з Інститута під кодовим ім'ям ПАТРІОТ, що сильно розширило можливості організації і зміцнило її позиції в Співдружності. Однак після «Підземка» понесла значні втрати: була скомпрометована основна штаб-квартира організації — Комутатор, почалося методичне знищення станцій «Підземки». Дездемони довелося відвести своїх людей у новий штаб під Старої Північної церквою, де її зустрічає в подальшому Вцілілий.

Дездемона часто схиляється до ризикованих варіантів вирішення проблем.

Інвентар Редагувати

Квести Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Дорога до волі • Дездемона привітає Вцілілий і вирішує дати йому перше завдання Підземки.

Агентурна робота • Після виконання завдання вона запропонує Вижив вибрати прізвисько.

Перерване спогад

Під землею і під прикриттям

«Операція Тікондерога»

На грані війни

Критична маса

У останньої риси, Стратегічне мислення • Дездемона буде вбита в ході цих квестів.

Матрацам • Після знищення Інституту банда «L&L» починає докучати Підземці. Дездемона просить Вижив знищити видатних членів цієї банди.

Поява Редагувати

Дездемона з'являється тільки у Fallout 4.

Антагоністи