FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Девіс.

Девіс Вест (англ. Davis West) — технічно, ігровий об'єкт, за сюжетом - мертвий персонаж Fallout 3, колишній мешканець міста Арефу.

Опис Редагувати

Глава сім'ї Вест нещодавно зустрів передчасну кончину. Його смерть є підозрілою, його рани не сумісні з звичайними методами вбивства в цьому богом забутому місці. Девіс має двох дітей: Люсі, яка живе в Мегатонне, і Ієна, який повинен був жити з ним у Арефу[1].

Квести Редагувати

Узи крові • При першій появі в Арефу Самотній Подорожній отримає завдання від Евана Кінга оглянути будинок Вест. Увійшовши і оглянувши їх будинок він встановить, що Девіс і його дружина мертві. Тіло Девіса в одязі поселенця Пусток буде лежати в калюжі крові на підлозі перед ліжкою. В ході огляду їх тіл, Подорожній може провести медичний аналіз. В залежності від рівня навички «Медицина», можна дізнатися певні відомості про стан тіл і скласти уявлення про трагедію.

Примітки Редагувати

  • Тіла Вест не можна обшукати (навіть за допомогою консольних команд), як-то пошкодити або з'ясувати якісь характеристики, навички і т. д., оскільки вони належать до ігрових об'єктів.

Поява Редагувати

Тіло Девіса Веста з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати