FANDOM

Gametitle-FO4 FH
Mbox default
Незавершена стаття про Far Harbor

Далеко від дому (англ. Far from Home) — основний квест Far Harbor та досягнення, доповнення до Fallout 4.

Опис Редагувати

Перший квест доповнення.

Історія Редагувати

Після установки доповнення Far Harbor та проходження квесту «Одкровення» піп-бой Вцілілий ловить радіосигнал детективного агентства Валентайна.

Коротке проходження Редагувати

Докладне проходження Редагувати

Прослухавши радіоповідомлення Еллі Перкінс, Вижив може зустрітися з нею в агентстві. Еллі розповідає про візит Кендзі Накано, рибака з околиці Співдружності. Він був сильно схвильований, але відсутність Ника Валентайна не став говорити з нею про причини візиту. Сказав тільки, що колись зробив Ніку дружню послугу, і тепер розраховує, що той поверне йому борг. Еллі вирішує, що мова йде про зникнення людини. Тому вона просить Ніка з Вижив терміново зустрітися з Кендзі і допомогти йому.

Після ствердної відповіді Вижив на карті піп-бою з'являється маркер локації Резиденція Накано. Найзручніше добиратися до неї від локації Котедж на березі вздовж берегової лінії затоки в напрямку на північ. У резиденції знаходяться подружжя Накано, Кендзі і Рей, які розповідають про зникнення доньки Kasumi. В пошуках якихось слідів Вижив обшукує територію резиденції і прослуховує всі знайдені голодиски з записами Kasumi. Також не можна оглядати резиденцію, а, використовуючи Харизму, переконати Рей Накано розповісти більше про зникнення доньки. Рей розповість, що донька останнім часом часто проводила час в рибальському будиночку неподалік.

Оглянувши рибальський будиночок, можна виявити сейф з останньої голозаписью Kasumi. Прослухавши запис, можна дізнатися, що Kasumi зв'язалася по радіо з сінтами з далекого північного Остріва. Тепер ясно, що дівчина потайки від батьків вирушила на цей острів, в місто Фар-Харбор, на пошуки таємницею колонії синто, до яких вона зараховує і себе. Кендзі і Рей запевняють Вижив, що їх дочка людина, а не сінт, просять його розшукати втікачку і повернути її додому. Для подорожі на острів Кендзі дає свій човен.

Завершальний етап Редагувати

Погодившись допомогти родині Накано, Вижив заходить на човен, в рульовій рубці активує управління, і незабаром причалює до Острова.

Стадії квесту Редагувати

Стадії квесту «Далеко від дому»
2 Послухати радіочастоту Детективного агенства Валентайна ДаліIcon level 5
5 Поговорити з Еллі ДаліIcon level 30
30 Прочитати записи по справі Кендзі Накано ДаліIcon level 40
40 Відправитися в резиденцію Накано ДаліIcon level 50
50 Поговорити з Кэдзи Накано ДаліIcon level 200
200 Оглянути резиденцію Накано. (додатково) Розпитати Кендзі і Рей ДаліIcon level 245
245 Оглянути човновий будиночок ДаліIcon level 300
300 Прослухати останню голозапись Kasumi ДаліIcon level 310
310 Поговорити з Кендзі Накано ДаліIcon level 400
400 Відправитися в Фар-Харбор ДаліIcon level 500
500 виконаний квест ДаліIcon level
Квест виконано!Icon check
Команди для маніпуляцій з квестами
  • GetStage xx001b3f – показує номер поточної стадії квесту.
  • sqs xx001b3f – показує всі стадії заданого квесту.
  • sqo xx001b3f – показує всі завдання заданого квесту.
  • sqt xx001b3f – показує список всіх стадій і завдань заданого квесту. Дозволяє дізнатися номери всіх стадій.
  • SetStage xx001b3f <№ стадії> – просуває квест на задану стадію. Рекомендується для подолання помилок.
  • movetoqt xx001b3f – переміщує персонажа до цілі поточної стадії заданого квесту.
  • completeallobjectives xx001b3f – завершує всі поточні завдання заданого квесту.
  • sqv xx001b3f – показує змінні для заданого квесту.

  • ResetQuest xx001b3f – перезапускає заданий квест.
  • FailQuest xx001b3f – завершує заданий квест провалом.
  • CompleteQuest xx001b3f – успішно завершує заданий квест.
  • caqs – успішно завершує ВСІ поточні квести, при цьому персонаж отримує всю нагороду (досвід, кришки, предмети, репутацію тощо). Вкрай забаґована команда. Її використання може призвести до краху ігри!

Примітки Редагувати

  • Квест може бути розпочато і без попереднього відвідування Еллі Перкінс і проходження квесту «Одкровення». Для цього необхідно лише знайти локацію Резиденція Накано.
  • Прибуття на острів відбувається в 3:00 (тобто якщо сісти в човен наприклад в 1:00, то подорож «займе» 2 години, якщо ж сісти наприклад в 4:00, то подорож «займе» 23 години). Швидше за все це було зроблено, щоб бій по прибуттю було в тумані і темряві, для створення атмосфери.
  • Під час руху човна палуба човни зверху «закрита» невидимими перешкодами — це зроблено для того, щоб гравці не викинуло за борт, так як при відриві від палуби «фізика» гравця прив'язується вже не на човні, а до місцевості.

Галерея Редагувати