FANDOM

Gametitle-FO4

Далека дорога (англ. Long Road Ahead) — побічний квест Fallout 4.

Історія Редагувати

Відвідавши вперше бар «Третій Рейок у Добросусідство, в дальній кімнаті можна почути розмову Маккріді з двома стрілками: Барнсом і Вінлоком. Вінлокна словах передає йому послання з погрозами, щоб він перестав працювати на території стрільців у Співдружності. Далі можна дізнатися, що Маккріді працював на стрільців і вирішив піти, тим самим викликавши ворожість стрільців.

Опис Редагувати

Якщо Маккріді, будучи компаньйоном, буде достатньо довіряти протагоністу (рівень відносин більше 250), то, поговоривши з ним, можна запустити квест. В ході діалогу той повідає, що стрільцям від нього треба.

Завдання Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

  1. Дістатися до станції «Мас Пайк»
  2. Вбити Вінлока. Вбити Барнса
  3. Поговорити з Маккріді
  4. Продовжити подорож і підвищити рівень довіри з Маккріді
  5. Допомогти Маккріді знайти ліки

Докладне проходження Редагувати

1 етап Редагувати

  1. На початку квесту доведеться відправитися на станцію «Мас Пайк» — поселення стрільців на дорожній розв'язці. Піднятися на розв'язку можна на жовтому сервісному підйомнику, один прямо під маркером, другий біля північного напрямку магістралі поблизу болота Форест-Гроув.
  2. Тут належить ліквідувати Барнса і Вінлока — на них вказують маркери.
  3. Після цього можна поговорити з Маккріді. Також в розмові можна попросити його повернути плату за згоду бути напарником.
  4. Для продовження квесту необхідно продовжувати подорож з ним, до моменту коли його розташування до Вижив досягне 750.

2 етап Редагувати

По досягненні такого рівня довіри (750) Маккріді продовжує свій квест, де просить про допомогу з пошуком ліки для свого сина. Тепер належить відправитися разом з ним у Мед-Тек Рісерч. На верхньому поверсі є термінал, пароль від якого видає Маккріді. Після зняття режиму тривоги в лабораторії потрібно спуститися вниз і відкрити шлюзову камеру з терміналу. Продовживши подорож, протагоніст з напарником опиняться в лабораторії з ліками під назвою «Превентин» — на нього буде вказувати маркер. Тут же на сусідньому столі знаходиться «Массачусетський хірургічний журнал». Далі Маккріді розповідає, що потрібно з караваном відправити ліки на Столичну пустку і знає того, хто міг би зробити. Після цього потрібно відправитися в Добросусідство і поговорити з Дейзі. Вона розповідає що відправить посилку найближчим караваном. На цьому квест закінчується.

Завершальний етап Редагувати

Після виконання запиту потрібно підвищити довіру до максимуму (до 1000), після чого Маккріді навчає Вижив здатності «Смертельний постріл» (ймовірність попадання в голову при стрільбі в режимі V. A. T. S. збільшується на 20 %).

Примітки Редагувати

  • Отримати квест можна дотримуючись переваг Маккріді.
  • Барнс і Вінлокнейтральні: якщо не з'являться їхні союзники, які будуть ворожі до протагоністу. У них відсутні діалоги з квесту.

Баги Редагувати

  • Можливий баг зі спрацьовуванням перка Савант при здачі квесту (розмова з Дейзі). Кількість досвіду не збільшується. Не вибирайте фразу «Маккріді тобі довіряє».
  • При використанні модифікації «целеуказатель» не спрацьовують скрипти в Мед-Тек Рісерч . В даному випадку майже завжди лікується знімання броні і входом/виходом з/в локацію.

Галерея Редагувати