FANDOM

Gametitle-FNV

Гідра (англ. Hydra) — медпрепарат Fallout: New Vegas.

Походження Редагувати

Гідра — лікарський засіб, виготовлений із протиотрути. Оскільки в Легіоні заборонено використання багатьох сучасних медичних засобів, деякі легіонери робили спроби розробити інші методи лікування пошкоджених кінцівок. В результаті вийшла гідра — суміш протиотрути і печерного гриба. Це лікувальний засіб володіє знеболюючою, так і відновлюючою дією. Незважаючи на те, що гідра розроблена Легіоном, вона використовується по всій пустки Мохаве, в тому числі і в польових госпіталях НКР.

Характеристики Редагувати

Як і докторський саквояж, гідра використовується для відновлення пошкоджених кінцівок. Однак, на відміну від нього, не має ваги, а ефект відновлення триває протягом 60 секунд і поширюється на всі кінцівки. На ефективність застосування гідри впливають здатності «Хімік» та «День під кайфом».

Недоліком гідри є 10-відсоткова ймовірність звикання до неї. Залежність від гідри характеризується зменшенням на 3 одиниці витривалості, і може бути знята за допомогою ще однієї дози (тимчасово), прийому детоксина чи візиту до лікаря.

Виготовлення Редагувати

Гідра може бути виготовлена самостійно за наступною схемою:

Матеріали:Вимоги:Продукція:
Icon repairIcon level
Гідра (1)

Використання Редагувати

Під час проходження квесту «Медовий місяць в Аба-Дабу» Кур'єр може переконати Джека або Дайен виготовляти медпрепарати крім наркотиків — при розвиненому навичці «Виживання» Кур'єр зможе передати Джеку рецепт, після чого той почне продавати її.

Місцезнаходження Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Всього гідр в оригінальній грі можна знайти 26 штук. Крім того її можна підібрати з трупів легіонерів. Існує також шанс знайти гідру випадковим чином в різних контейнерах. Нижче перераховані деякі з місць на пустоше Мохаве, де Кур'єр гарантовано може знайти цей медпрепарат.

Маркер карти Кількість Примітка
Офіс «Бейзін-Крік» 1 На підлозі в жіночому туалеті.
Шахти «Койот» 1 Шахта «Койот».

* Невідзначена локація
** Маркер карти має іншу назву

Появи Редагувати

Гідра з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

За лаштунками Редагувати

Очевидно, даний препарат отримав свою назву на честь Гідри — міфологічного чудовиська, який умів відрощувати відрубані голови.