FANDOM

Gametitle-FNVGametitle-FNV HH
Icon disambig
Щур з'являється і в інших іграх.

Гігантська криса (англ. Giant rat) — істота Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Раніше щури були одними з найпоширеніших ссавців на Землі, здатних вижити в самих різних умовах. Після війни вони зберегли цей статус серед збережених і мутованих тварин на заході США.

Щури практично не змінилися під дією радіації, за винятком розмірів. Самі дрібні з щурів-мутантів — розміром з кішку.

Великі представники в Пустелі Мохаве розміром трохи перевершують собак.

Передні різці збільшені в розмірах, на лапках по 4 пальці. Шкіра має бежево-сірий колір з наявністю пігментних плям. Від лобової частини на черепі до основи хвоста вздовж хребта грива з сивого волосся. Довжина хвоста приблизно складає третину довжини тіла.

На щурів поширюється дія здібності «Друг тварин».

Поведінку Редагувати

Більшість гігантських щурів спочатку не агресивні. Пересуваються невеликими кроками при спокійною ходою. Під час бігу часто стрибають.

Атакують тільки у відповідь або при наближенні чужинців на близьку відстань. Втративши багато здоров'я в бою, щур намагається втекти від ворога. При нападі часто стрибають і намагаються вкусити зубами. Швидкі, але не дуже небезпечні і легко знищуються.

У великих кількостях навіть дрібні щури можуть бути небезпечними для слабо захищених людей. Вони нападають навіть на великих тварин, що потрапили у їх поле зору і тих, хто становить для них загрозу.

Примітки Редагувати

  • У Фрисайді є занедбаний одноповерховий комплекс, в якому мешкає близько десятка щурів.
  • Кур'єр може стати свідком сцени з двома дітьми (у фінальній версії — одна дитина), бігають за «вечерею» — гігантської щуром. Якщо допомогти дітям вбити щура, один із них подякує Кур'єра за допомогу.
    • У ранніх версіях гри щур після вбивства відроджувалася (або з'являлася нова), але у фінальній версії розробники від цього відмовилися — одного разу вбита, вона вже не з'явиться знову.
  • центральному колекторі є особливий вид щурів-гризунів ненормальних розмірів. Всього їх у грі 2-3 штуки, вони легко знищуються, при обшуку можна знайти м'ясо гігантської щури.
  • При наявності здатності «Дика Пустка у печері Брок з'являються гігантські щури великих розмірів — «гризуни незвичайного розміру». Вони володіють підвищеним здоров'ям і втратою.
  • Також зустрічаються гігантські щури-дитинчата — тварини дрібних розмірів. При обшуку вбиті особини виявляються порожніми частіше, ніж звичайні гігантські щури.
  • При пошкодженні хвоста щур впадає в сказ.

Поява Редагувати

Гігантська щур з'являється у Fallout Tactics, Fallout: Brotherhood of Steel та Fallout: New Vegas. Також гігантська щур повинна була з'явитися в Fallout 3.

Галерея Редагувати

Істоти