FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
Богомол з'являється і в інших іграх.

Гігантський богомол (англ. Giant mantis) — істота Fallout: New Vegas та Honest Hearts; мутовану комаха, що живе в мщстки.

Опис Редагувати

Fallout: New Vegas Редагувати

Під впливом радіації богомоли, як і багато інші істоти, помітно збільшилися в розмірах, але в іншому практично нічим не відрізняються від своїх пращурів. Поширені повсюдно. Зазвичай переміщуються групами до шести особин. Богомоли — слабкі противники, які становлять небезпеку лише на початкових Рівень персонажа рівнях персонажа.

Інформація про богомолах на одному з терміналів Сховище 22:

Honest Hearts Редагувати

Богомоли у Каньйоні Зайон відрізняються великими розмірами і яскравим забарвленням, рухаються поодинці і володіють підвищеним запасом здоров'я.

Місця проживання Редагувати

Примітки Редагувати

  • Руда Люсі у ході квесту «Бери все» просить знайти для неї дюжину яєць богомола.
  • У ранніх версіях гри існував баг, в результаті якого нараховувалися ОО за передачу лап богомола комусь із оупутників і назад, або викиданням/підбором лап з інвентарю.
  • Богомолов-дитинчат можна вбивати простий ходьбою по них, не витрачаючи на це ні патронів, ні ударів, ні часу. Окуляри досвіду при цьому зараховуються.
  • Якщо вистрілити в оотеку богомолов, то з неї виповзуть кілька богомолов-дитинчат.

Поява Редагувати

Гігантські богомоли з'являються у Fallout: New Vegas та доповненні до Fallout: New VegasHonest Hearts.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

Істоти