FANDOM

Gametitle-FO1
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Бранець.

« Я б помер без води. Там була всього гуртка. Я б помер без неї від спраги. Ти мене повинен звідси випустити! Я з розуму сходжу. »

— Гуль-бранець

Гуль-бранець (англ. Ghoul prisoner) — персонаж Fallout; один з жителів Сховища 12, пізніше мутованих в гулей і 2161 ріку населяли Некрополь.

Опис Редагувати

Під час першої атаки супермутантів на Некрополь гуль відважно бився з ними, але був поранений і взятий у полон, після чого поміщений в камеру біля водяного насоса для допитів.

Незадовго до другої атаки супермутантів був знайдений Вихідцем з Сховища і звільнений, після чого розповів про розташування Сховища 12 і зник у Пустках. Подальша доля невідома.

Примітки Редагувати

  • Якщо Виходець з Сховища наткнеться на нього в Вододілі, то гуль-бранець попросить звільнити його.
  • В альтернативній кінцівці гуль-бранець загинув разом з іншими гулями при другій атаці або від зневоднення.

Цитати Редагувати

  • «Я вкрав трохи води. Ну, я ж пити хотів! Я ж нікому не пошкодив».
  • «Вони її викачують з колодязів внизу. У сусідній камері є лаз, який веде у старе Сховище. Це джерело води. Якщо б вона не йшла до тих, внизу, нам було б набагато краще».
  • «Важко буває іноді змусити працювати стару техніку. Світяться накидаються, як тільки ми спускаємося вниз. Ми, гулі, намагаємося не мати з ними справи. А великі мутанти взагалі не звертають на них уваги».

Поява Редагувати

Гуль-бранець з'являється тільки у Fallout.