FANDOM

Gametitle-FO1

Грубий охоронець (англ. Rough guard, в діалозі — Обтрепанная особистість) — персонаж Fallout, група безіменних мешканців Хаба.

Минуле Редагувати

Брутальні охоронціохоронецьі, найняті Деккером, тіньовим бізнесменом Хаба, для охорони і утримання заручників. Приміщення для заручників розташований у Хабі, в Старому Місті, праворуч від входу в локацію.

Взаємодія з гравцем Редагувати

На момент появи в Хабі Вихідця з Сховища четверо охоронців утримують присвяченого Братства Сталі. Виходець може спробувати врятувати.

Незалежно від взаємин Вихідця і Деккера охоронці атакують Вихідця, не вступаючи в діалог, як тільки помітять (наприклад, через відчинені двері, навіть якщо Виходець проходив повз будівлі, а двері відкрив інший житель Хаба, бродивший поблизу).

Ні вбивство охоронців, ні порятунок присвяченого ніяк не позначаться на відносинах Вихідця і Деккера.

Інвентар групи Редагувати

Характеристики Редагувати

<Template error> Відсутня сторінка-джерело: Характеристики істот Fallout/10.<Template error> Відсутня сторінка-джерело: Характеристики істот Fallout/11.<Template error> Відсутня сторінка-джерело: Характеристики істот Fallout/20.
Ім'я (Proto ID)ХарактеристикиЗахистБойові навичкиДодатково

Цікаві факти Редагувати

Передбачається, що при спробі заговорити з ними вони чотири рази відповідають репліками, а на п'ятий атакують. Однак це нівелюється реакцією на потрапляння Вихідця в полі зору.

За лаштунками Редагувати

В бою один з бандитів може сказати: «Ви танцювали з Дияволом при блідому світлі Місяця?». Це цитата Джека Ніколсона, зіграв Джокера в 1989 році у фільмі «Бетмен».

Поява Редагувати

Грубий охоронець з'являється тільки у Fallout.