FANDOM

Gametitle-FNV

Грекс (англ. Grecks) — персонаж Fallout: New Vegas, потворний жебрак гуль з Фрісайда, який заборгував Френсин Гаррет.

Біографія Редагувати

Походження Грекса не уточнюється. Він, мабуть, довго жив жалюгідне існування бідняка і одного разу за невідомих обставин був скалічений якимось водним бароном.

У 2281 році Грекс живе на вулиці у Фрісайде. Він розважався азартними іграми в «Атомному Ковбоя» і в результаті заборгував Френсин Гаррет 138 кришок.

Образ Грекса Редагувати

Грекс — нещасний гуль, начисто втратив почуття власної гідності. Його зовнішність примітна не тільки спотвореним правим оком, який пошкодив якийсь водний барон, як він сам говорить, але і наявністю волосся і навіть бороди, що рідко буває в гулей.

Грекс у Fallout: New Vegas Редагувати

Якщо Кур'єр став працювати колектором на Френсин Гаррет, то отримає завдання стягнути з Грекса 138 кришок. Сам гуль знаходиться в північній частині Фрісайда і покірно віддає кришки на першу вимогу.

Пригрозивши вбити Грекса («Красномовство» 40), Кур'єр забере залишилися у нього 41 кришку. На додачу Кур'єр може відібрати у гуля ще і його одяг («Красномовство» 60), це вважається злим вчинком.

Френсин попереджає Кур'єра, що Грекс дуже переживає за свого ока. Посміявшись над ним двічі, Кур'єр спровокує напад гуля. Його вбивство вважається злим вчинком і приносить погану славу під Фрісайде.

Цікавий факт Редагувати

Якщо у відповідь на прохання Грекса подати пару кришок назвати його «уродлівим сучим сином», він отпарирует цю насмішку при допомозі крилатого інтернет-мема «Спасибі, Капітан Очевидність». В оригіналі фраза звучала як «Thank you, Mister Obvious», а мем у звичній формі з'явився лише від локалізації «1С».

Поява Редагувати

Грекс з'являється тільки у Fallout: New Vegas.