FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших готельх.
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
Доповнити картою місцевості

« Ласкаво просимо в готель Уизерли[1]! Містер Бекингем до твоїх послуг. »

Готель Уизерли (англ. Hotel Weatherly) — невідзначена локація Fallout 3.

Опис Редагувати

Готель і один з магазинів їжі і напоїв, розташовані на верхня палуба Рівет-Сіті. Під готель відведено чотири приміщення: хол з ресепшен і три кімнати-каюти, які здаються в оренду. Всім керує Віра Уизерли, а в її відсутність за готелем доглядає її робот серії «Містер Помічник» — містер Бекингем, який займається приготуванням їжі і допомагає Вірі стежити за закладом 24 години на добу.

Перед входом в готель розставлені кілька стільців і столик. В центрі холу для гостей обладнана стійка ресепшен у формі півкола c установленимі терміналом, за яким періодично можна побачити працюючу Віру, касовим апаратом і кавоваркою Coffee King. Праворуч від стійки передбачена зона очікування і відпочинку з диваном, далека права частина холу зі столом і стільцями віддана під своєрідний ресторан. Тут зазвичай обідають доктор Престон, Дженіс Каплінскі, шериф Харкнесс, Сестра, батько Кліффорд і Дієго. Гості та мешканці приймають їжу і періодично ведуть розмови про життя в місті і за його межами.

Дальній лівий кут господиня пристосувала під готовочную зону з холодильником, обробним столом-комодом, на якому можна виявити продукти і напої, і великою скринею, в якому зберігаються запаси готелі Уизерли. За дверима в торцевій стіні холу живе сама господиня. В її каюті-кімнаті є ліжко, шафки і столик. Двері в кімнату Віри більшу частину часу закрита (відмикається зберігаються у Вари ключем).

Дві кімнати, відведені під номера, вже зайняті: в одній живе Сестра, а іншу зайняв доктор Зіммер з охоронцем Армітіджїм. Третю кімнату Самотній Подорожній може зняти у Віри або Бекінгема за 120 кришок. Також тут можна замовити їжу і напої.

Квести Редагувати

Вони! • Віра Уизерли доводиться родичкою Брайану Уїлкса і може прийняти його жити до себе, в цьому випадку Брайан буде допомагати Вірі забиратися в готелі (з його слів).

Знахідка Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Нижче наведено повний список окремо лежачих предметів* в готелі Уизерли

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Поява Редагувати

готель Уізерлі з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

Примітка Редагувати

  1. Bethesda Softworks використовувала цю назву в двох своїх іграх — Fallout 3 та w:c:ru.elderscrolls:The Elder Scrolls IV: Oblivion, The Elder Scrolls: Oblivion. У Oblivion брати Джемейни були вигнані ограми зі свого маєтку Везерлех (англ. Weatherleah) і повинні повернутися назад.