FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інші готелі.
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
Викласти вміст у формі від 3-ї особи

Готель «Стейтсмен» (англ. Statesman Hotel) — локація Fallout 3.

Опис Редагувати

Дванадцятиповерхова будівля, розташована на руїнах Вашингтона в районі Вернон Сквер. Потрапити на верхні поверхи та дах можна тільки через лікарні Надії, пройшовши по впала радіовежі. «Стейтсмен» кишить супермутантами всіх видів і кентаврами. Якщо у вас встановлено доповнення Broken Steel, то до всього іншого тут ви можете зустріти супермутантів-повелителів, які є одними з найсильніших ворогів гри. Але сходити сюди все одно варто: можна розжитися купою боєприпасів, медикаментів та хімікатів.

На даху готелю заблокований загін рейнджерів Рейлі, оточений супермутантами.

Знахідки Редагувати

Нижній рівень Редагувати

На нижній рівень можна потрапити з вулиці через основний вхід.

Центральні поверхи Редагувати

На центральні поверхи можна потрапити тільки з Лікарні Надії.

Ресторан Редагувати

Дах Редагувати

Ноти — на майданчику для оркестру, серед пюпитров, біля сходинок.

Околиці Редагувати

Біля входу можна виявити розбиту ракету Дельта IX, від якого виходить сильний радіаційний фон. У кратері знаходиться вхід до опромінений колектор, всередині якого можна знайти «Терапевтичний журнал округу Колумбія», стелс-бій, «Магнум» кал. 44 з оптичним прицілом, а також боєприпаси і медикаменти.

Будьте обережні, високий рівень радіації всередині колектора може виявитися для вас смертельною. Тому входити туди без антирадина, Радий-Х або антирадиационного костюма вкрай не рекомендується. До речі, костюм ви можете підібрати всередині укриття Пуловськи у кінці вулиці біля входу в метро.

Пов'язані квести Редагувати

Рейнджери Рейлі

Примітки Редагувати

  • На одній з сходових клітин всередині готелю поряд з трупом Тео знаходиться замкнений кодовим замком контейнер з боєприпасами. Код можна отримати у Рейлі.
  • В готелі біля одного з автоматів з ядер-колою можна знайти труп людини, який, очевидно, до смерті напився ядер-коли.
  • Якщо у вас встановлено додаток Broken Steel, і ви зачистили будівля готелю до того, як взяли квест у Рейлі, то на даху вам належить битися відразу з двома супермутантами-повелителями. Ця сутичка може стати для вас смертельною, оскільки цей вид супермутантів володіє дуже великим здоров'ям, а їх основна зброя трьохпроменева лазерна гвинтівка завдає шкоди у 75 одиниць при кожному пострілі. Два повелителя в лічені секунди можуть знищити навіть персонажа з високим рівнем.
  • Якщо ви зачистите готель і повернетеся туди через кілька днів, її заселять нові супермутанти.

Поява Редагувати

Готель «Стейтсмен» з'являється тільки у Fallout 3.

За лаштунками Редагувати

  • У реальному світі готель, розташований у Вашингтоні приблизно на тому ж місці, що і в грі, і виглядає приблизно так само, називається «Willard InterContinental Washington». Це дуже престижний готель, заснований в 1816 році, у ньому зупинялися багато президенти США. Сучасна будівля була побудована в 1901 році і благополучно дожило, як видно з гри, до 2277 ріка.
  • На південному заході від Вашингтона в штаті Вірджинія, досить близько до столиці США є мотель під назвою «Стейтсмен».
  • На другому поверсі готелю ви можете знайти кімнату 217, двері яку покривають подряпини і сліди крові. Це пряме відсилання до роману Стівена Кінга «Сяйво».
  • У ванній кімнаті одного з номерів в вишуканій позі лежить скелет — його положення разюче скидається на відому картину французького художника Давида «Смерть Марата».

Галерея Редагувати

ReillysRangersLogo