FANDOM

Gametitle-FO2

Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Гордон.

« Ми не знаємо, що стало з нашим спасителем, але він, або вона, вічно живе в наших серцях. »

Гордон (англ. Gordon) — персонаж Fallout 2, доглядач каплиці, присвяченій Вихідцю з Сховища, Сховище 13 у 2241 ріку.

Біографія Редагувати

Гордон жив у Сховище 13 до його заселення кігтями смерті. Він був відсутній в Сховище, коли Анклав викрав інших жителів, оскільки відвідував статую Вихідця з Сховища в НКР. Повернувшись і виявивши замість людей пазурів смерті, він був приголомшений, але повірив у непричетність пазурів до зникнення мешканців, і вирішив залишитися, продовжуючи виконувати функції наглядача каплиці.

Взаємодія з Обраним Редагувати

Крім розмови про Вихідця і пазурах смерті, Гордон нічого корисного не дасть. Якщо при розмові з ним проявити неповагу до його роботи або Вихідцю — він зробить попередження. На другий раз він виганяє Обраного і атакує його при спробі прийти знову.

Характеристики Редагувати

Шаблон:Характеристики істот FO2<Template error> Відсутня сторінка-джерело: Характеристики істот Fallout 2/17.Шаблон:Характеристики істот FO2 Примітка: цю ж модель персонажа використовує Кріс з Наварро.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Мантія

Поява Редагувати

Гордон з'являється тільки у Fallout 2.

Шаблон:Navbox Сховище 13