FANDOM

Gametitle-FO3
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
Уточнити підпису (у дужках) для base id картці.

Голодиски Штучного Людини (англ. Replicated Man holotapes) — серія голодисків Fallout 3.

Опис Редагувати

У грі всі голодиски так просто і називаються — «голодиски». Вони безпосередньо пов'язані з квестом «Штучний Осіб» і можуть бути знайдені на Столичної Пустки.

Розташування Редагувати

Незважаючи на те, що розташування «викривальних» голодисків постійно, Подорожній не завжди знайде одні і ті ж стрічки на одних і тих же місцях. Навпаки, використовується певна послідовність для того, щоб визначити, який голодиск буде отриманий. Як тільки знайдено голодиск одного етапу, відбувається перехід до пошуку наступного. Тобто, якщо вже знайдена перша підказка, вже більше ніколи не можна буде натрапити на першу; навпроти, куди б не пішов Подорожній — він знайде другу. До того ж є різні версії етапів 1 і 3, які залежать від типу персонажа, у якого записи отримані.

Два голодиска головний герой отримує звичайним способом. На початку квесту Зіммер дасть Подорожньому прослухати запис «Самовизначення — не дефект», а в кінці Пінкертон вручить «Аудіозапис пре-Харкнесса».

Хто дає підказки Редагувати

Стрічки-підказки можна отримати від перелічених нижче людей. Заголовок «Тип» визначає, етап 1 або 3 отримає Подорожній, етапи 2 і 4 можуть бути отримані від будь-якого з даних персонажів. У загальному випадку завжди можна або отримати підказку через діалог, або знайти стрічку в речах/запис на терміналі. Виняток — доктор Престон: його стрічку можна отримати тільки через діалог.

Лікар Технік Работорговець Співчуваючий

Запис, починаюча квест Редагувати

Самовизначення — не дефект Редагувати

Transcript

Зіммер! До того часу, як ти отримаєш повідомлення, мене вже не буде. Я йду з Співдружності. Я хочу жити власним життям, бути самому собі господарем.

Я знаю — ти думаєш, ніби я дефектний. Я теж раніше думав, що втеча — ознака несправності. Але тепер я знаю, в чому справа. Самовизначення — НЕ дефект. Я просто більше не бажаю терпіти все це. Ви, люди, отримаєте повномасштабний бунт, якщо не почнете ставитися до нас, Андроїдам, як до особистостей.

Я знаю, ти пошлеш за мною Бюро робоконтроля. Але я знаю всі наші хитрощі. Запевняю тебе, мене ти не знайдеш.

Коли ти отримаєш цього листа, я буду кимось іншим. Така ціна моєї волі. Це мій останній бунтарський акт проти системи, якої я більше не належу.

Прощай, Зіммер, скатертиною дорога.

Етап 1 Редагувати

Потрібен надійний хірург Редагувати

Тип: «Медик»

Transcript

Гей, док, я тобі це розповідаю тільки тому, що тобі, схоже, можна довіряти. Тобі доводилося чути про штучних людей, яких роблять на півночі, у Співдружності? Ну ось, чутки не брешуть. Їх називають андроїдами. Вони — зовсім як ми, люди, тільки зроблені з іншого речовини. Мені знайомий один з цих андроїдів. Він шукає довіреного лікаря, щоб зробити пластичну операцію. Впораєшся? Чи, може, знаєш когось, хто може це зробити? І ще — не знаєш когось, хто був би справжнім майстром в компах??

Завдання від Співдружності Редагувати

Тип: «Работорговець»

Transcript

У нас є одне завдання від Співдружності. Від них втік один дуже важливий раб. Він на пустищах. Ну тобто не зовсім раб. Він те, що вони називають андроїдом. Щось на зразок штучного людини. Але важливо не те, хто цей хлопець. Важливо те, що за цю роботу платять більше, ніж можна уявити. Він вважає, що цей робот може шукати хорошого лікаря або крутого хакера. Якщо хочете отримати куш, ворушіться.

Побіжний андроїд Редагувати

Тип «Співчуваючий»

Transcript

Ніколи не здогадаєтеся, хто до мене тільки що зайшов! Мисливець за андроїдами зі Співдружності! Спочатку мені здалося, що він хоче мене вбити. Але виявилося, що він і сам андроїд! І він пішов у бігу! Спочатку я йому не повірила, але я впевнена, що він не бреше. Потрібно знайти йому укриття на Залізниці.

Крім того, він просить, щоб ми знайшли йому довіреного лікаря і техніка.

Щоправда, андроїди існують! Редагувати

Тип: «Технік»

Transcript

Чули ці чутки про андроїдах? Ну, штучні люди, яких нібито роблять на півночі, у Співдружності? Так от, друг мого приятеля знає хлопця, який одного такого бачив! Ні, правда! Вони існують! Він втік від господарів. Справа в тому, що він розшукує лікаря для якоїсь операції, і ще якогось програміста. Можеш ти в це повірити? Дай знати, якщо дізнаєшся щось ще.

Етап 2 Редагувати

Прохання про допомогу Редагувати

Transcript

Якщо ви слухаєте цю запис, значить, вас визнали гідним довіри. Сподіваюся, ви і правда його гідні, бо запис представляє небезпеку для нас обох. Я втік із Співдружності. Я андроїд, штучний людина... раб. Люди, які переслідують мене, немилосердні. Вони не зупиняться ні перед чим, щоб повернути своє добро. Мені потрібен лікар з пусток, щоб зробити пластичну операцію. Крім того, мені потрібен хтось, хто добре розбирається в комп'ютерах. Мені потрібно... Я хочу стерти свою пам'ять і змінити обличчя, так, щоб мене не можна було дізнатися.

Етап 3 Редагувати

Техзасоби є, потрібен доктор Редагувати

Тип: «Медик»

Transcript

Тепер у нас є липопластикатор і микродермальный трансплантатор. Залишилося тільки знайти когось, хто зможе і захоче пустити їх у справу. Якщо хтось знає обережного і довіреної хірурга, який зможе тримати рот на замку, відправте його до нас. Крім того, потрібно знайти нейролизатор схем, щоб змінити пам'ять андроїда. Знаємо ми якихось довірених техніків??

Зробимо це! Редагувати

Тип: «Работорговець»

Transcript

У нас залишається не так багато часу на пошуки андроїда. Якщо ми не дістанемо його, дістане хтось інший. Зіммер, схоже, не розуміє, що ми в цьому ділі кращі. Немає сумнівів, що він та інших найняв. Він постійно про це дзвонить. Він щось бубонів про «липопластикатор» і «микродермальный трансплантатор». Це що таке, а? Виявляється, це штуки, які лікарі використовують, щоб споганити чиюсь пику до невпізнання. Тобто у нас навіть немає опису, за яким можна працювати. Що ще гірше, він вважає, що андроїд пройшов промивку мізків чи щось таке. Ні чорта не пам'ятає. Знайдіть яких-небудь розумників-техов, постукайте в потрібні двері і спробуйте знайти якийсь «нейролизатор схем». Ну і постукайте по потрібним головах, якщо треба. Щоб все зробили!

Крайні заходи Редагувати

Тип: «Співчуваючий»

Transcript

Андроїд пішов на крайні заходи. Він знає всі методи мисливців і боїться, що зміни зовнішності недостатньо. Він хоче стерти собі пам'ять і імплантувати нову. Не знаю, чи допоможе це. Спробуй розпитати про довірених техніків. Нам потрібно знайти щось під назвою нейролизатор схем і того, хто вміє ним користуватися. Крім того, у нас є липопластикатор і микродермальный трансплантатор, так що треба знайти лікаря, який може і хоче провести пластичну операцію. Нам треба поспішати. Вони ось-ось знайдуть Залізницю!

Вау! Нейронизатор! Редагувати

Тип: «Технік»

Transcript

Пам'ятаєш той секретний проект з андроїдом, про який я тобі казала? Так ось, вони знайшли гарне довоєнний обладнання.

Дістали липопластикатор і микродермальный трансплантатор для пластичної хірургії. Не знаю точно, де вони знайдуть м'ясника такої кваліфікації, щоб він не перетворив пацієнта у щось страшніше гуля. А, ось ще що. Уяви собі, вони відшукали нейролизатор схем! Ну або зібрали.

Якщо дізнаєшся, кого вони на це підписали, повідом мені. Хочу подивитися, як такі люди виглядають.

Етап 4 Редагувати

Вільна людина... людина... Редагувати

Transcript

Незважаючи на суворі умови пусток, я часто помічав у тутешніх людей схильність до співчуття, невідому в Співдружності. Можливо, щоденна боротьба за існування змушує цінувати життя в будь-якому прояві — людина перед ними або андроїд. Через кілька днів я буду вільною людиною... іншою людиною. Дозвольте мені сказати вам спасибі за пораду звернутися до Пінкертону Ривет-Сіті — бо невдовзі я не зможу це згадати.

Запис, завершальна квест Редагувати

Аудіозапис пре-Харкнесса Редагувати

Transcript

Код моєї моделі A3-21. Я штучна людина із Співдружності, і я збираюся пройти імплантацію пам'яті. Я перебуваю в Ривет-Сіті і вже пройшов пластичну операцію, так що я більше на себе не схожий. Я все ще не можу звикнути до нового звучання свого голосу, але скоро я забуду, що раніше говорив по-іншому. Я роблю цей запис на прохання Пінкертона, який змінив моє обличчя і зробить також трансплантацію пам'яті. Це буде останнім свідченням того, ким я був... хто я поки ще є. Я хочу жити власним життям, бути самому собі господарем. Я працював у Бюро робоконтроля Співдружності. Але я покінчив з життям. Мені набридло бути чиєюсь власністю. Я не дефектний! З яких пір самовизначення стало дефектом? Коли все це закінчиться, я стану кимось іншим. Така ціна моєї волі. Моя смерть піде на вівтар мого нового народження. Можливо, я ввійду в легенди як «Той, хто пішов» і вдохновлю своїм прикладом інших. Однак не хочу брехати: я роблю це з егоїстичних міркувань. Я дуже наляканий, і втеча – мій єдиний вихід.

Примітки Редагувати

  • Голоси з голодисків, призначених для медиків, співчуваючих і техніків, належать шести різним мешканцям Пусток.
  • Голос з голодисків для работоргівців належить Трунарю Джонсу.
  • Голос з аудіозаписів «Аудіозапис пре-Харкнесса», «Вільна людина... людина...», «Прохання про допомогу», «Самовизначення — не дефект» належить самому Харкнессу.