FANDOM

Gametitle-FNV DM

Гологвинтівка (англ. Holorifle) — унікальне зброя Dead Money, доповнення до Fallout: New Vegas.

Історія Редагувати

Технологія голоружья була знайдена в місці під назвою Велика Гора Елайджею разом з іншими довоєнними технологіями. Старійшина віддав головинтовку Кур'єру, коли той потрапив на Віллу. Зброя грунтується на технології голограм.

Характеристики Редагувати

Гологвинтівка — це видозмінений многозарядный гранатомет, оснащений оптичним прицілом зброю, яке дуже добре працює проти Примарних Людей. Воно завдає особливий «Шкоди голоружья». Його приціл виглядає як приціл лазерної гвинтівки (збільшення х2,86 проти х3,5 у лазерної гвинтівки) і працює як прилад нічного бачення.

Це зброя використовує в якості боєприпасів микроядерные батареї, але вона унікальна в тому сенсі, що його снаряди не є ні плазмовими, ні лазерними, ні вогняними, ні імпульсними або електричними; Гологвинтівка заснована на технології голограм Великої Гори і є своєрідним «голографічним дробовиком». Зарядка проводиться в підствольний трубчастий магазин, куди вставляються 4 микроядерные батареї.
Файл:Holorifle shot's.png

Повністю модифіковане рушницю при 75 % або кращому стані, навички володіння енергетичною зброєю 100 і використанні МА батарей з максимальним зарядом зброя може наносити 159 одиниць шкоди в секунду. Це значення перекривають тільки Гвинтівка Гауса і YCS/186, але голоружье вграє за рахунок того, що використовує всього 1 МА батарею за постріл, тоді як гвинтівка Гауса — 5 батарей і YCS/186 — 4 батареї.

Модифікації Редагувати

Місцезнаходження Редагувати

Гологвинтівка видається гравцеві в самому початку доповнення Dead Money. Це унікальне зброю, і його не можна отримати яким-небудь іншим способом.

Примітки Редагувати

  • Снаряди головинтовки підпалюють газ та інші вогненебезпечні речі.
  • Навіть зі здатністю «Очманілі ручки» це зброя можна полагодити тільки у NPC, з допомогою набору для ремонту зброї або за допомогою ЕД-Е при наявності хоча б одного рівня здатності «ЭДинение».
  • У головинтовки є ефект, схожий з ефектом гармати «Тесла», що викликає зменшення здоров'я — після попадання в ціль протягом 3 секунд їй буде наноситися 15 одиниць шкоди.
  • Стрільба з головинтовки по трупах викликає особливий ефект — тіло дуже високо підлітає (краще всього працює з що знаходяться в несвідомому стані напарниками і при відключеному режимі «Хардкор»).
  • Елайджа сам зробив головинтовку, оскільки за радіо він каже: «Ех... якби у мене як і раніше Гологвинтівка. Стільки часу на неї пішло... треба буде потім відшукати.». Також на початку доповнення, якщо розпитати старійшину про цю зброю, скаже, що створив його сам. Тут також варто зауважити, що це був один з перших прототипів (так само про це згадує Елайджа), хоча інші версії цієї зброї в грі не зустрічаються.
  • Якщо Гологвинтівка зламається, а на неї ще не встановили модифіковані частини, то установка оних дозволить скористатися набором для лагодження зброї, щоб відновити його.
  • Якщо подивитися в приціл при перезарядці головинтовки, можна побачити выбрасываемую МА батарею.
  • Поряд із 40-мм гранатометом найманця і старим 10-мм пістолетом, ця гвинтівка є одним з трьох унікальних видів зброї, на яке можливо встановити модифікації.

Поява Редагувати

Гологвинтівка з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasDead Money.

Баги Редагувати

  • Якщо увійти в V. A. T. S. відразу після перезарядки, персонаж може почати задкувати назад опустивши зброю вниз. Після цього може різко вистрілити або вийти з режиму V. A. T. S.
  • При установці всіх модифікацій можливо що гвинтівка перестає ламатися (використання ремонтного набору може виправити цю ситуацію).

Шаблон:Navbox зброю FNV