FANDOM

Gametitle-FO2Gametitle-FNV HHGametitle-FB

« Ага, таке кладовище за містом. Туди звозять боржників і тих, хто перейшов сім'ям дорогу. Там їх розпинають і залишають довго вмирати на сонці. Мене така смерть не приваблює. Там смердить як у пеклі. »

Хуліо

Голгофа (англ. Golgotha) — локація Fallout 2.

Опис Редагувати

Кладовище, розташоване на півдні від Нью-Ріно, є місцем для поховання людей, неугодних мафіозним сім'ям міста. Являє собою зберігся фрагмент дорожнього перехрестя у формі християнського хреста. В центрі перехрестя є вказівник з написами, що вказує два напрями: одне — на північний захід («Нью-Ріно»), а інша — прямо вниз («Пекло»). Навколо цього перехрестя розташовані могили і насаджених на кілля останки нещасних людей, убитих мафіозними сім'ями.

На Голгофі в могилах поховані десятки людей, серед яких Річард Райт, живцем похований Віллі Труну і Сем Прічард, надгробки будуть свідчити про їх ранньої життя. Всього є 31 могила, 12 з яких порожні, одна є схроном Красеня Ллойда. Також на кладовищі розташована схованка Великого Хесуса Мордино.

Як знайти Редагувати

Відкрити маркер Голгофи і дізнатися місце розташування можна трьома способами:

Цінні знахідки Редагувати

Примітки Редагувати

Могили можна розкопати лопатою на предмет отримання корисних знахідок.

Поява Редагувати

Голгофа з'являється у Fallout 2 та згадується у доповненні до Fallout: New VegasHonest Hearts та Fallout Bible.

За лаштунками Редагувати

  • Фонова музика, яка звучить на Голгофі, раніше використовувалася в Могильнике у Fallout.
  • Голгофа є місцем згадки багатьох прототипів таких розробників гри Fallout 2, як Девід Хенді, Леонард Боярський, Томас Френч
  • В Honest Hearts, Голгофу згадує Зображення, розповідаючи про своє життя в Нью-Ріно.
  • Великодні яйця в Fallout 2Question Icon Голгофа (букв. на івриті ‏גולגלתא «череп», в Євангеліях цю назву було витлумачено як «Лобне місце» (місце черепа)) — місце в стародавньому Єрусалимі, пагорб, де був розп'ятий Ісус Христос. Дороги, що проходять в цьому місці, утворюють у плані хрест.