FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Глорія.

Глорія Ван Графф (англ. Gloria Van Graff) — персонаж Fallout: New Vegas, член сім'ї Ван Граффов і глава їх Мохавского відділення, продавець у Срібною лихоманці.

Біографія Редагувати

Глорія — одна з десяти дітей «Матусі» Ван Графф. Сім'я Ван Графф десятиліттями займалася розповсюдженням зброї, в тому числі енергетичного, і деякими іншими товарами, наприклад золотом з Реддінга. Ван Граффы давно борються проти НКР, яка прагне покласти край їх бізнесу, але коли Республіка набрала силу і створила величезну армію, їм довелося відкуповуватися, щоб уряд не покінчило з ними.

Подорослішавши, Глорія зайнялася сімейним бізнесом. Будучи норовливої дівчиною, вона багато конфліктувала з «Мамочкою», і їй разом з единоутробным братом Жаном-Батистом довелося відправитися в Нью-Вегас і очолити найвіддаленіший філія Ван Граффов. Ван Граффы зайняли старий гральний дім «Срібна лихоманка» у Фрисайде, вигнавши їх попередніх господарів і пристрелив з энергооружия декількох Королів, яким це не сподобалося, і відкрили там найбільший у Мохаве магазин энергооружия.

Пізніше у Глорії був роман з Пейсером, подробиці якого не розголошуються, але вони розлучилися погано. З тих пір Пейсер став розпускати наклепницькі чутки про Глорію, з-за чого Жан-Батист вирішив убити його. Не бажаючи зв'язуватися з усією бандою Королів, він став чекати можливості застати Пейсера одного.

У 2281 році Еліс Маклафферти, виконавчий директор компанії «Червоний караван», приїхала в Вегас і прийняла керівництво мохавским відділенням компанії. Глорія і Еліс, вирішили позбутися від своїх конкурентів, вступили в змову. Найманці Еліс і Ван Граффов стали нападати на каравани маленьких торговельних компаній, спалюючи брамінів, караванників і вантаж з энергооружия, щоб підозра впала на Чортів. Однією з жертв їх нападів стали «Каравани Кессіді».

Також Еліс і Глорія домовилися боротися проти компанії «Зброярі», але невідомо, що саме вони домовилися вжити проти них.

У тому ж році з Глорією зв'язалися агенти Легіону Цезаря, замовили велику партію энергооружия. Глорія, на відміну від інших постачальників, погодилася, але домовилася з солдатами НКР влаштувати пастку для легіонерів. За цю операцію, яку Глорія уклала потайки від «Матусі», влада Республіки запропонували уп'ятеро більше і вигідний контракт на постачання їм зброї.

Нарешті, Глорія уклала угоду з продажу энергооружия з бізнесменом за прізвищем Сорен, але той, отримавши товар, не заплатив другу половину суми.

Образ Глорії Редагувати

Глорія — хитра, жорстока і прагматична жінка, головне, що її цікавить, це вигода та інтереси сім'ї. Вона, мабуть, відчуває потяг до владних впевненим у собі чоловікам: у неї був роман з Пейсером, їй подобається Король і вона не відмовилася б зустрітися з Цезарем.

Глорія Fallout: New Vegas Редагувати

Багато жителів Фрисайда називають Глорію у числі впливових жителів спільноти. Сама Глорія знаходиться у «Срібній лихоманці», де стоїть за прилавком і продає энергооружие, боєприпаси та модифікації.

При першому відвідуванні «Лихоманки», Глорія буде розмовляти з містером Сореном, який заборгував їй половину грошей за партію зброї. Сорен буде виправдовуватися, кажучи, що не задоволений якістю товару, тоді Глорія скомандує Жану-Батісту застрелити одного зі своїх головорізів, який у чомусь завинив.

Кур'єр може запропонувати Глорії свої послуги: вона дасть йому ряд доручень: охороняти вхід у магазин разом із Саймоном, доставити пакет клієнту і взяти участь в засідці для легіонерів на угоді. Вона візьме Кур'єра на угоду з агентами Цезаря тільки після того, як він заслужить довіру Жана-Батіста, привівши Кесс для того, щоб той убив її.

Файл:GloriaDeal.jpg
На зустрічі з легіонерами в покинутому складі, Глорія попередить Кур'єра, щоб той підіграв їй. Раптово в декана буде кинута газова граната і він втратить свідомість. На склад увірвуться бійці НКР, які разом з Ван Граффами нападуть на легіонерів. Коли всі легіонери будуть мертві, Глорія відведе Кур'єра в «Срібну лихоманку» і розповість про свою угоду з Республікою.

Розслідуючи напади на каравани разом з Кесс, Кур'єр може дізнатися, що за ними стоять Глорія і Еліс Маклафферти. Караванщица вирішить вбити обох, але Кур'єр може замість цього пошукати докази проти них. Листи Глорії і Еліс один до одного лежать у сейфах в офісі «Червоного каравану» і в «Срібній лихоманці».

Також якщо Кур'єр змістить з посади Старійшини мохавского Братства Сталі Макнамара і вирішить вступити в Братство, Старійшина Хардін доручить йому в якості вступного завдання вбити всіх Ван Граффов, в тому числі Глорію.

Глорія гине під час вибуху, у випадку, якщо Кур'єр, працюючи на неї охоронцем, пропустить в «Срібну лихоманку» людини з бомбою, який вирішив помститися Ван Граффам.

Інвентар Редагувати

*Кількість генерується випадковим чином

Примітки Редагувати

Якщо Кур'єр віддасть докази проти Глорії рейнджеру Джексону, квест «Два чобота пара» не буде провалений, але продовжувати працювати на Глорію стане неможливо: вона, Жан-Батист, Саймон, інші найманці і зазивала стануть ворожі по відношенню до нього.

Появи Редагувати

Глорія Ван Графф з'являється тільки у Fallout: New Vegas.