FANDOM

Gametitle-FNV GRA

«Геєна» (англ. Gehenna) — унікальне холодну зброю Gun Runners' Arsenal, доповнення до Fallout: New Vegas.

Характеристики Редагувати

Є унікальним різновидом «Шиш-кебаба», має більш виражену і яскраве полум'я. Клапан «Гієни» синього кольору замість стандартної червоного забарвлення, ручка чорного кольору і бак мотоцикла більш іржавий. Геєна завдає більше шкоди і використовує менше очок дії V. A. T. S., ніж звичайний варіант «Шиш-кебаб». До моделі зброї також відноситься біла рукавичка, якій герой тримає клинок. Як і у випадку з «Шиш-кебабом», на бензобаку «Гієни», біля символу «вогненебезпечно», можна помітити 12 зарубок, значення яких невідоме.

Місцезнаходження Редагувати

Зброярі

Різновиди Редагувати

«Шиш-кебаб»

Примітки Редагувати

«Геєна» може бути використана для проходження випробування «Зброя віруючих».

Поява Редагувати

Геєна з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasGun Runners' Arsenal.

Баги Редагувати

Іноді, коли ви переключаєтеся між третьою особою і видом від першої особи, полум'я не з'являється. Видалення і переэкипировка зброєю виправляє цю проблему.

За лаштунками Редагувати

«Геєною» називалася долина за межами древнього Єрусалима, використовувалася язичниками як капища. Пізніше, після виникнення іудаїзму, її перетворили на гігантське звалище для спалювання відходів і тіл страчених злочинців, недостойних поховання в землі. У багатьох релігіях вираз «геєна вогненна» стало синонімом слова «пекло».

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Gun Runners' Arsenal