FANDOM

Gametitle-FO3 OA
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Генрі.

Генрі Ходжес (англ. Henry Hodges) — персонаж, згадуваний в Operation: Anchorage, доповненні до Fallout 3.

Опис Редагувати

В симуляції Звільнення Анкоріджа можна знайти три голодиска — листи рядового першого класу Ходжеса до його дівчині Моллі, записані, судячи за змістом, 2066 ріку, під час вторгнення китайської армії на Аляску. До війни Ходжес жив і зустрічався з Моллі в Клівленде, співдружність Центральний Схід. Він служив на військовій базі поблизу Анкориджа, і, по всій видимості, не мав бойового досвіду.

Ходжес і його товариші були свідками обстрілу Анкоріджа китайським флотом. Вони вирішили дати китайцям бій, «заритися в скелі» і триматися до останнього. Після загибелі рядового Сьелло, якого розірвало на шматки попаданням китайського снаряда, Ходжес запанікував і втік, маючи намір здатися в полон. «Кеп» — ймовірно, Закарі Ллойд, автор двох інших записів про китайське вторгнення — знайшов Ходжеса і витягнув на собі на нафтопромисли, де закріпилися вибиті з військової бази американські солдати. Ходжес був поранений в плече і спину під час спуску з гори і не брав участі в останньому бою у дворі, його подальша доля невідома.

Згадки Редагувати

Поява Редагувати

Генрі Ходжес згадується тільки у доповненні до Fallout 3Operation: Anchorage.