FANDOM

Mbox default
Незавершена стаття про Van Buren

Mbox default
Ця стаття перекладена з іншої мови.
Будь ласка, поставтесь до недоліків тексту з розумінням.
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
  • Додати повний текст дизайн документів, доповнивши частково взятий текст.
  • Доопрацювати переклад.

Gametitle-VB
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Хенк.

Хенк (англ. Hank) — персонаж Van Buren, 120-річний приємний гуль, продає зброю.

Опис Редагувати

Хенк не загрожує, і не передає ворожість іншим гулям, вважаючи їх своєю сім'єю. Він буде розглядати будь-якого потенційного клієнта, щоб запропонувати кращу пропозицію. Він дуже інформативний про різному зброю, яке він продає, а також зброю, яке стало новим в Пустки. І у нього немає проблем при поясненні як краще використовувати ту зброю, яку він продає.

Торговий пост Резервації як відомо, є чудовим місцем, де можна купити зброю, особливо вогнепальну зброю і боєприпаси. У вигляді обмеження поставок металу і пороху, доступні гулям, Резервація все ж хвалиться своєю зброєю, зустрічаються де-завгодно в Пустки.

Хенк також тихий і инакомыслящий. Він не погоджується з планами і філософією Вільяма Кларка, але він дуже неохоче говорить про це. Очевидно, покарання за інакомислення має позбавити інакомислячого життя, шляхом відходу в Пустку. Звідти, життя інакомислячого може бути виміряна в годинах замість років, з-за небезпек Пустки. Це тримає рот Хенка на замку щодо опозиції, і він відкрито хвалить роботу Вільяма.

Хенк ніколи не схвалював плани Вільяма, однак боїться сказати що-небудь проти нього.

Поява Редагувати

Хенк повинен був з'явитися у Van Buren.