FANDOM

Gametitle-FO4
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Джон.
Icon disambig
Джон Хенкок з'являється і в інших іграх.

Джон Хенкок[1] (англ. John Hancock), справжнє ім'я Джон Макдонах — персонаж Fallout 4, мер Добросусідства у 2287 ріку, можливий напарник Вцілілий.

Опис Редагувати

Біографія Редагувати

Джон ріс разом зі своїм старшим братом Макдонахом у маленькій хатині на березі. Пізніше вони обидва перебралися в Даймонд-сіті.

Великі розбіжності між братами виникли, коли старший Макдонах розгорнув кампанію виборів на посаду мера під гаслом «Людство за Макдонаха». Кампанія мала великий успіх серед місцевих і все гулі були вигнані з міста. Джон був приголомшений таким вчинком брата і зволів покинути місто.

Перебравшись у Добросусідство ~ 2277 ріка Джон почав відчувати на собі різні види хімікатів та наркотичних засобів щоб відриватися по повній. Одного разу йому попався експериментальний радіоактивний наркотик, який викликав у Хенкока гулификацию.

Коли Хенкок прибув в Добросусідство, на чолі поселення стояв чоловік по імені Вик. Він керував бандою громил, які періодично «випускали пар» на жителів поселення. Місцеві жителі ховалися в будинках, але волоцюги кшталт Хенкока були змушені терпіти побої і приниження. Це тривало, поки одного волоцюгу не вбили на очах у всього міста. В той день Хенкок вжив неабияку дозу наркотиків і відключився.

Він прокинувся в Старому Капітолії перед одягом державного діяча Джона Хенкока. За словами Джона одяг говорила з ним і сказала, як потрібно діяти. Джон розбиває вітрину, одягає сюртук і капелюх і виходить збирати народ проти банди Віка.

Хенкоку не знадобилося багато зусиль, щоб швидко зібрати людей, які постраждали від нальотів, і влаштувати громилам криваву лазню. Зачистивши місто, вони увірвалися в кабінет самого Віка в Старому Капітолії, наділи йому петлю на шию і скинули з балкона.

Після повалення банди Віка Хенкок, перебуваючи на балконі Старого Капітолію перед дивився на нього знизу людьми, оголошує: «Я людина з народу і служу народу!», після чого він призначається мером Добросусідства.

Зустріч Редагувати

Знайомство з Хенкоком відбудеться одразу при першому відвідуванні Добросусідства. На вході до Вижив пристає місцевий мешканець, громила Фін, він вимагає «плату за страховку» у вигляді віддачі йому всіх речей. Після нетривалої бесіди з'являється Хенкок, опрашивающий Фінна навіщо той пристає до гостя[2] і після невеликої бійки між ними Джон вбиває невдалого Фінна складним ножем, наявного у нього за спиною[3]. Якщо ж Вижив сам відкриє стрілянину по Фіну і вб'є його раніше Хенкока, то він захопиться і схвалить цей вчинок.

Виступ Редагувати

Час від часу Хенкок виступає перед жителями Добросусідства і нагадує про загрозу з боку Інституту, який може зруйнувати дружбу і побут їх поселення. За вимова Інституту і сінтів одним із бродяг під час одного з його виступів на його питання про загрозу Хенкок відзначає того преміальної дозою ґвинти і просить зайти до себе за нагородою. Сам же Джон Хенкок проводить більшу частину часу в Старому Капітолії.

Інвентар Редагувати

Квести Редагувати

Як напарник Редагувати

Для отримання можливості взяти Хенкока в напарники необхідно виконати квест «Розкопки».

  • Під час спільної подорожі через діалог з ним можна періодично отримувати від нього випадковий наркотик.
  • Зі зростанням відносин Хенкок буде розкривати нові подробиці свого минулого. Після досягнення найвищого рівня відносин з ним і третього розмови Вижив отримує здатність «Ізотопний».

Любить:

  • коли Вижив приймає наркотики;
  • коли Вижив виконує завдання по захисту сінтів та «Підземки»;
  • коли Вижив виконує завдання по захисту поселенців;
  • коли Вижив проявляє щедрість;
  • коли Вижив просить збільшити винагороду за квест;
  • коли Вижив з допомогою швидкого переміщення потрапляє в локацію з постійним радіаційним фоном, так і виходом з неї (перевірено при переміщенні в Світиться море);
  • вбивати рейдерів;
  • виконання всіх завдань Минитменов;
  • коли Вижив розгулює голяка.
  • коли Вижив читає Пістолети і кулі.
  • звільнення бранців у ході завдання Вбити Зеллера і Врятувати вцілілих торговців
  • якщо сказати представнику Волт-Тек залишитися жити в Добросусідстві
  • коли Вижив, будує і прикрашає поселення.

Не любить:

Примітки Редагувати

  • Хенкок вперше з'являється на декількох концепт-артах, показаних відеоролику, продемонстрованому на виставці E3 2015.
  • З Хенкоком можна завести романтичні відносини незалежно від статі Вижив.
  • KL-E-0 виношує ідею про те, щоб убити Хенкока, почавши з Фаренгейт, яку вона планує задушити уві сні[4].
  • Хенкок згадується в донесенні Мера Макдонаха.

Цитати Редагувати

  • «Живемо лише один раз. Треба все спробувати».
  • «Головне в нашому місті — люди, розумієш? Вони всі суцільно психи, ізгої, бунтарі — і за це я їх і люблю. Кожен тут живе так, як йому хочеться. Ніхто нікого не засуджує».
  • «Я дуже хочу, щоб в Інституті знали — в Добросусідство їм шлях замовлений. Я не дозволю тут нікого замінити на синта».
  • «Не знаю, що сталося в ту ніч, але отямився я в Старому Капітолії, прямо перед одягом самого Джона Хенкока, першого американського гангстера і захисника конституції. Напевно, я все ще був під кайфом тоді, але одяг заговорила зі мною. Вона сказала, що мені потрібно робити. Я розбив вітрину, надів її, і так почалася моя нова життя».
  • «І ось він я, з рушницею в руках, в шмотках Хенкока стою і дивлюся вниз на жителів Добросусідства. Я повинен був щось сказати. І коли я вперше вимовив ці слова, вони здалися мені ніби чужими: „Я людина з народу і служу народу!“».

Поява Редагувати

Хенкок з'являється тільки у Fallout 4.

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Fallout 4Question Icon Джон Хенкок — американський державний діяч, президент Другого Континентального Конгресу і перший губернатор штату Массачусетс.

Баги Редагувати

Якщо виконати завдання «Розкопки» і отримати Хенкока в напарники до закінчення квесту «Срібний Плащ», Кент Коноллі може не повернутися в Добросусідство, а отримання гілки діалогу з квесту «Срібний Дощ» буде можливий тільки через розмову з напарником. Виправлено в патчі Патч 1.3.45 Beta для Fallout 4/1.3.45 Beta.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Ім'я персонажа можна прочитати на одному з концепт-артів.
  2. Якщо Вижив прийшов у Добросусідство з Ніком Валентаймом, Хенкок дізнається детектива і просить також відстати від нього.
  3. Такого ножа в інвентарі у Хенкока немає.
  4. Термінал Клео: Спочатку вбити охоронця. Задушити уві сні. Потім завантажити всі хімікати в Старий Капітолій разом з отрутою. Можливий побічний збиток, але втрати прийнятні, якщо не буде серйозних перешкод для бізнесу.