FANDOM

Gametitle-FNV

Гвинтівка ковбоя (англ. Cowboy repeater) — зброя Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Це проста, зручна гвинтівка з важільною перезарядженням. У неї злегка покритий іржею стовбур і пом'ята ствольна коробка. Крім стандартного відкритого прицілу гвинтівка обладнана додатковим диоптром або т. зв. «peep sight».

Характеристики Редагувати

Гвинтівка з магазином на 7 патронів калібру 357 «Магнум». Володіє відносно високим збитоком, темпом стрілянини і точністю, а в поєднанні з невисокими вимогами до рівня Основна характеристика основної характеристики «Сила» і вмінь стрілка є ідеальної гвинтівкою для персонажів з низьким і середнім Рівень персонажа рівнем. Зброя використовує щодо поширений патрон калібру 357 «Магнум»; обладнано складною важільною системою подачі патрона і тому має невисокий запас міцності.

В ідеальному стані гвинтівка може вистрілити 600 разів (приблизно 85 магазинів) перед тим, як зламається. Також вона вимагає від стрільця деяких навичкаів у поводженні з вогнепальною зброєю («Зброя» 25).

Місцезнаходження Редагувати

Модифікації Редагувати

Різновиди Редагувати

Примітки Редагувати

  • Кур'єр, який володіє здатність «Ковбой», буде наносити на 25 % більше шкоди з цього зброї.
  • Модифікація «Покращена скоба» також замінює стандартні кришки ствольної коробки на латунні з гравіюванням.

За лаштунками Редагувати

Віддаленим прототипом гвинтівки ковбоя є Winchester Model 1892.[1]

Баги Редагувати

  • Іноді після перезарядки може настати пауза 2-4 секунди, коли головний герой не в змозі зробити постріл. Всі інші дії раніше доступні. Зазвичай це відбувається під час бою або коли перезарядка зброї відбувається під час руху. Виправляється прицеливанием.
  • Якщо увійти в режим V. A. T. S. відразу після перезарядки, персонаж може почати задкувати назад, опустивши зброю вниз. Після цього може різко вистрілити або вийти з режиму V. A. T. S.

Поява Редагувати

Гвинтівка ковбоя з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати