FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
Гвинтівка Гауcса з'являється і в інших іграх.

Гвинтівка Гауса (англ. Гаусса Rifle) — енергетична зброя Fallout: New Vegas.

Характеристики Редагувати

Це снайперська гвинтівка, що використовує принцип магнітної індукції для призикорення феромагнітного снаряда, поміщеного в стовбур. Відрізняється високим показником утрати, дальністю й точністю, що робить її надзвичайно ефективною на середніх і дальніх дистанціях. У той же час серйозний витрата боєприпасів (на кожен постріл потрібно 5 микроядерных батарей) і довга перезарядка, роблять це зброя малопридатним під час прямих зіткнень «лоб в лоб», змушуючи стрілка триматися на відстані від цілі, намагаючись вразити її одним пострілом. Крім того, рідкість даного виду зброї на Мохавской пустки укупі з досить високою швидкістю зносу можуть викликати труднощі з його ремонтом.

В ідеальному стані ця зброя може вистрілити від 155 до 466 разів (в залежності від типу використовуваних микроядерных батарей) перед тим, як зламається. Нижче наведена таблиця, в якій показані значення кількості пострілів/циклів перезарядки в залежності від типу використовуваних боєприпасів:

Тип МА Кількість пострілів/циклів перезарядки
Стандартний 395
Економічний 466
Оптимізований Gun Runners' ArsenalGametitle-FNV GRA 359
Посилений 262
Максимальний 155

Також воно вимагає від стрільця серйозних навичок у поводженні з енергетичною зброєю («Енергетична зброя»: 75) і значення сили не нижче 5.

Варіанти Редагувати

Icon cut contentНаступна інформація заснована на даних вирізаного контенту Fallout: New Vegas и не підтверджена основним каноном.
  • «Регулятор» — унікальний варіант, здатний вести вогонь чергами по 3 постріли в кожній.
Icon cut content Кінець інформації, заснованої на вирізаному контенті Fallout: New Vegas

Місцезнаходження Редагувати

Ремонт Редагувати

Для ремонту можна використовувати аналогічні зразки цієї зброї, ремонтний набір зброяра, або, при наявності здатності «Очманілі ручки» будь-які інші енергетичні (не лазерні) рушниці.

Примітки Редагувати

  • Гвинтівка Гауса має на правій стороні рукоять, невживану гравцем. При сильному зносі зброї вона повертається після зарядки.
  • На відміну від M72, яку треба було заряджати спеціальними боєприпасами, містять і кульки, і енергетичні осередку — ця гвинтівка заряджається тільки батареями (металеві боєприпаси, мабуть, вже заряджені).
  • Фактично стрілянина в режимі V. A. T. S. вимагає додаткові 10 ОД на постріл, оскільки зброя перезаряджається після кожного пострілу, і саме перезарядка вимагає додаткових ОД.
  • Гвинтівка оснащена вбудованим 3,5-кратним оптичним прицілом.
  • Хоча на постріл витрачається 5 микроядерных батарей, в кращому випадку Кур'єр може отримати лише одну порожню батарею.
  • На відміну від Fallout 3, якщо вистрілити собі під ноги, то Кур'єр не отримує ніякої шкоди і його не відкидає назад. Однак при цьому як і раніше з'являється іконка щита, показує, що шкоди поглинається характеристикою ПУ Кур'єра.

Баги Редагувати

  • Іноді при стрільбі постріл проходить мета «наскрізь», не завдаючи їй шкоди.
  • При стрільбі в режимі «V. A. T. S.» наноситься точно 95,244 % утрати незалежно від ПУ ворога, від того, чи було завдано звичайний критичний шкоди або критичний шкоди режиму скритності.

Звуки Редагувати

SingleShotVB
ReloadVB
JamVB

Галерея Редагувати