FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
Гвинтівка «Вікторія» з'являється і в інших іграх.

Гвинтівка «Вікторія» (англ. Victory Rifle) — зброя Fallout 3, є унікальною версією снайперської гвинтівки.

Розташування Редагувати

Гвинтівка знаходиться в шафі, закритому на дуже складний замок (Злом: 100) у покинутій хатинці на захід від заправки Рокбрейкера. Для цього замку немає ні вимикача, ні ключа. Однак ви можете зламати замок і спокійно забрати гвинтівку. Можна запустити Псину в халупу і попросити його знайти зброю — він принесе його проникнувши через закритий замок. Можливо, доведеться проробити це декілька раз, так як Собака може принести іншу зброю.

Опис Редагувати

Критичний пострілу з цієї зброї перекидає супротивника на 1 — 4 секунди.

У зв'язку з цим, це прекрасне зброю для гравців, що віддають перевагу режим скритності — зробити постріл з «Вікторії», перекинути супротивника, і у гравця буде достатньо часу, щоб дістати гвинтівку Лінкольна або інше далекобійні зброю (плазмова рушниця також прекрасно для цього підходить, особливо її унікальна версія) і добити противника. Ця комбінація зробить вас практично непереможним в бою з поодинокими супротивниками.

Гвинтівка «Вікторія» має поліпшену зносостійкість порівняно з усіма іншими снайперськими гвинтівками (+200 % ССТ).

Примітки Редагувати

  • Якщо ви прийдете в хатину з напарником, якого потрібно зброю, то він/вона швиденько підбіжать до шафи й дістануть гвинтівку «Вікторія» без будь-яких проблем. Це позбавить вас від необхідності мати навичка злому 100, щоб відкрити шафка.

Звуки Редагувати

SingleShotVB
ReloadVB
JamVB

Поява Редагувати

Гвинтівка «Вікторія» з'являється тільки у Fallout 3.

Див. також Редагувати

Пушок і Трясун