FANDOM

Gametitle-FO4
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Гвен.

Гвен Макнамара (англ. Gwen McNamara) — персонаж Fallout 4, доглядач Сховища 81 у 2287 ріку.

Опис Редагувати

Вперше Вцілілий може побачити Гвен після відкриття дверей Сховища, коли віддасть 3 ядерних блоку для генераторів або переконає Гвен, що він теж із Сховища.

Примітно, що Гвен ніяк не брала участь в експериментах Волт-Тек і спочатку про них навіть не знає. Це напевно пов'язано з тим, що ніхто не зміг зламати термінал колишнього Наглядача — на ньому встановлений дуже високий рівень захисту.

Основний час Гвен проводить у себе в кабінеті, іноді вона оглядає комплекс Сховища. Дуже любить поїсти, високо цінує страви, приготовані Марією Саммерсет з продуктів, що надходять із Співдружності і не встигли набриднути.

Біографія Редагувати

Гвен є уродженкою Сховища 81. Судячи з медичними записами, вона хворіла в дитинстві бронхітом, який призвів до респіраторної інфекції. Їй було призначено використовувати нестероїдні протизапальні препарати в екстрених випадках. Залишається невідомим, як вона прийшла на посаду Доглядача, але, за висловом деяких жителів, вона сама вирішила зайняти цю посаду. Саме вона вирішила відкрити Сховище і вести торгівлю з Співдружністьм.

Інвентар Редагувати

* Кількість генерується випадковим чином

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • Гвен не проти того, що Вцілілий зламує у неї на очах її особистий термінал.
  • Прізвище Гвен також носить характер Fallout: New Vegasстарійшина Макнамара, проте ніяких підтверджень про їх родинного зв'язку немає.

Поява Редагувати

Гвен Макнамара з'являється тільки у Fallout 4.

Шаблон:Navbox Сховище 81