FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FB
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
Уточнити момент з репліками Гаррі і Вихідця з низькими показниками інтелекту у останнього (див. замітки у вихідному коді).

Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Гаррі.

« Лу мене тут поставив. Нікого не впускати. Особливо нормалов. Нормалов вести до Лу. Ей... »

— Гаррі

Гаррі (англ. Harry) — персонаж Fallout, один з супермутантів-солдат Армії Творця, захопили водораспределительную станцію в Некрополі.

Опис Редагувати

Гаррі не дуже розумний[2], але в порівнянні з деякими іншими супермутантами він достатньо кмітливий. Вірно служить своїм командирам і виконує їх накази, навіть якщо не розуміє їх зміст[3].

Гаррі має брата, охороняє водораспределительную станцію і, згідно з наказом, зобов'язаний не пропускати до будівлі нікого, крім гулей[4].

Помітивши Вихідця з Сховища, Гаррі вступає з ним в розмову і намагається з'ясувати, ким є порушник. У розмові з ним можна отримати деякі відомості про супермутантах. Виходець при високому красномовстві може видати себе за гуля (перевірка з модифікатором -10% -20%, в залежності від репліки) або за робота (перевірка з модифікатором -30%). В цьому випадку він зможе нормально поговорити з Гаррі і дізнатися деякі відомості. У тому випадку, якщо в розмові буде допущена помилка, і Гаррі зрозуміє, що перед ним — людина, він захоплює Вихідця з Сховища в полон і відправляє на базу Маріпоза.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Лазерне рушницю

Характеристики Редагувати

<Template error> Відсутня сторінка-джерело: Характеристики істот Fallout/15.
Ім'я (Proto ID)ХарактеристикиЗахистБойові навичкиДодатково

Пов'язані квести Редагувати

Знищити супермутантів в вододілі: Виходець зі Сховища має вбити Гаррі.

Примітки Редагувати

  • Жінка-протагоніст при успішній перевірці привабливості і красномовства може спокусити Гаррі.
  • Згідно реплік мутантів у Гаррі є особливі плани на жінок[5].
  • Персонаж з низьким рівнем «Інтелекта» (в тому числі, спеціально зниженим в результаті вживання наркотиків) не буде захоплений і відправлений на військову базу.

Поява Редагувати

Супермутант Гаррі з'являється у Fallout та згадується у Fallout Bible.

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Fallout: New VegasQuestion Icon Fallout: New Vegas є відсилання до репліці Гаррі щодо Лейтенанта. В ході проходження квесту Короля у словах одного з його людей спливає репліка: «Ах, так, я запам'ятав ім'я одного з них — Лу! Його друг крикнув йому, мовляв, Лу, звалюємо. У нього ще прізвище якась незвичайна була, на Т... Лу Т... А, Тенант! Лу Тенант!». У відповідь на це його напарник як би натякає Кур'єру інший реплікою: «Це радше було звання, лейтенант. Не слухай його, він хлопець добрий, але тупий як супермутант». У схожій манері побудови слова Гаррі повідомляє Вихідцю про Лейтенанта: «Лу-Тенант. Мій начальник. Не кажи йому, але Гаррі коли-небудь буде, як він.

Примітки Редагувати

  1. HARRY.MSG, терміну 171: Ти вбивати мого брата Баррі!
  2. «Одиниці... Єди... Не знаю я!»
  3. «Слабкі. Не знаю, навіщо Лу хоче нормалов. Вони дохляки!»
  4. «Ти не гуль. Тут можуть бути тільки гулі».
  5. MUTANT2.MSG, стор 102.
Gametitle-FO1