FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO3 BS

« Я допомагаю докторові Чи, коли треба щось переставити. Я не вчений, просто рухаю важкі речі »

— Гарза

Гарза (англ. Garza) — персонаж Fallout 3, мешканець міста Ривет-Сіті.

Опис Редагувати

Гарзе 30 років, він дуже таємнича. Фізично значний, має сильні руки[1] і дуже стриманий. Він не буде говорити про своє минуле і краще взагалі не говорити. Гарза витрачає половину свого дня, тягаючи тяжкості для вчених лабораторії, а іншу половину — тренуючись на польотної палубі[2].

Багато років Гарза працював на доктора Чи, яка була до нього прихильною і допомогла пережити важкі часи. Добре розбирається в машинах. У Гарзы хворе серце, тому він вимушений приймати ліки.

Виконуючи роботи в лабораторії, Гарза іноді нехтує технікою безпеки — Генрі Янг зауважує, що той у черговий раз поставив ящики на кабелі і просить їх переставити, щоб не було замикання.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети На трупі
Одяг із шкіри брамина Гайковий ключ
Молоток
Продукти*
Вухо**

* Тип продуктів генерується випадковим чином
** Якщо Самотній Подорожній має здатність «Найманий вбивця» і вб'є Гарзу

Квести Редагувати

Керівництво по виживанню на пустищах • Гарза відмовиться що-небудь розповідати про історію Ривет-Сіті.

Жива вода • На момент відвідування тунелю Тафта сбегающими вченими і Самотнім Подорожнім у Гарзы спостерігається серцевий напад, під час якого група Доктора Чи зупиняється, і, нарікаючи на відсутність ліків, дає йому перепочинок. Однак для подальшого просування Самотньому Подорожньому все-таки належить зробити вибір на рахунок нього:

  • віддати п'ять стимуляторів доктору. щоб та підтримала його здоров'я;
  • переконати доктора Чи кинути його;
  • умовити доктора дати Гарзе три баффаута в якості альтернативи стимуляторів (перевірка красномовства).
  • просто вбити Гарзу і поговорити з лікарем.

Якщо він виживе при втечі з проекту «Чистота», то приєднається до Братству Стали і стане важливим помічником[2].

В подальшому, при встановленому додатку Broken Steel, Гарзу знову можна буде побачити в меморіалі Джефферсона. Він буде працювати в проекті разом з іншими вченими, але вже без доктора.

Примітки Редагувати

З-за кепського характеру Красуні Бонні Гарза не хоче з нею зв'язуватися[3].

Цитати Редагувати

  • «Я просто допомагаю рухати речі, піднімаю важке обладнання. Я не науковець. Я просто допомагаю лікарю, чим можу».
  • «Я багато років працював на доктора. Вона була до мене дуже добра, допомогла мені пережити важкі часи. До неї в моєму житті майже не було сенсу. Вона допомогла мені, а тепер я допомагаю їй. Я не науковець, але добре розуміюся на машинах».
  • «Не знаю, чи багато користі від мене буде проектом „Чистота“, але я з радістю допоможу докторові, чим можу».
  • «Ох... серце. Воно у мене хворе, а ліків немає».
  • «Немає. Я не ширяюсь. Я такий від важкої роботи і поту — дві речі, про які ти, мабуть, і гадки не маєш. А тепер, якщо не заперечуєш, я хочу поїсти. Один» (діалог з Полі Кантеллі).

Поява Редагувати

Гарза з'являється у Fallout 3 та доповненні до Fallout 3Broken Steel.

Баги Редагувати

  • pcIcon pc ps3Icon ps3 xbox360Icon xbox360 Гарза може відправитися спати в табір супермутантів між Ривет-Сіті і Меморіалом Джефферсона. У випадку вдалої атаки табору Подорожнім може підібрати зброю одного із загиблих супермутантів і зберегти його до кінця гри.[перевірено]
  • Залишений у тунелях вмирає від серцевого нападу Гарза може залишитися живим і зустрітися Подорожньому на зворотному шляху з Цитаделі в Меморіал.

Примітки Редагувати

  2. 2,0 2,1 Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide, стор 74.
  3. Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide, стор 62