FANDOM

Gametitle-FO76

« Ласкаво просимо в Гарбузовий будинок, один з найпопулярніших атракціонів Аппалачії. А я - його доглядач Джек! »

Джек-Ліхтар

Гарбузовий будинок (англ. Pumpkin house) - локація Fallout 76 .

Опис Редагувати

Місцезнаходження Редагувати

Будівля розташована в північній частині регіону Дика межа.

Історія Редагувати

Одна з найзнаменитіших пам'яток Аппалачі: фермерський будинок, навколо якого виставлено величезну кількість хелловінських гарбузових ліхтарів. Все почалося у 1978 році, коли з нагоди Хелловіна в Гарбузовому будинку було виставлено всього 4 гарбуза. До 2077 року число вирізаних вручну гарбузів збільшилось до 300. [1]

Одного разу колишнім власникам гарбузового будинку сподобалася програма загальної автоматизації в Аппалачії і вони перепрограмували кілька роботів на виготовлення ліхтарів з гарбузів для майбутнього Хеллоуїна. [2] Одному з них містеру помічникові крім вирізання гарбузів, дали завдання зустрічати і розважати гостей. Венді одна з мешканців будинку дала йому ім'я «Джек-ліхтар». Джека пофарбували в помаранчевий колір і надягли капелюх відьми.

У 2102 році з усіх роботів біля будинку залишився тільки Джек-Ліхтар, який досі вирізає з гарбузів ліхтарі і просить людей, щр проходять повз принести йому кілька гарбузів. [3] Також Джек-Ліхтар намагається підтримувати місцеву визначну пам'ятку в належному вигляді навіть після ядерного апокаліпсису.

На другому поверсі будинку, у ванній кімнаті завершив свій короткий шлях один з посланників найближчого Сховища 94.

Планування Редагувати

Знахідки Редагувати

Череп з костюма скелета на Хелловін, Капелюх з костюма відьми на Хелловін, Нотатки з автоматизації різьблення по гарбузам, Рецепт: гарбузовий пиріг.

Квести Редагувати

Поява Редагувати

Гарбузовий будинок з'являється тільки у Fallout 76.

За лаштунками Редагувати

Гарбузовий будинок заснований на існуючій в реальному світі пам'ятки, яка, на відміну від ігрової, розташована на південному заході, між Кенова і Гантінгтоном.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати