FANDOM

Gametitle-FNV LR

Гай Магнус ЗШ#Fallout: New Vegas|Помилки перекладуIcon sic (англ. Gaius Magnus) — сотник Легіону, мічений. Якщо в ході квесту «Апокаліпсис Lonesome Road Кур'єр надіслав ракети на Легіон Цезаря, то він буде перебувати в локації «Драй-Велс», куди можна потрапити через перекинутого човна у Коттонвуд-Коув.

Біографія Редагувати

Гай Магнус — центуріон, який завоював для Легіону Цезаря 87-е за рахунком плем'я, що дало йому право носити унікальну броню 87-го племені, ймовірно, створену спеціально для нього після цієї перемоги.

Характеристики Редагувати

У центуріона дуже високий рівень здоров'я (545 ОЗ). Як і інші гулі, а також мічені, він постійно відновлює здоров'я з-за високого рівня радіації на місцевості.

Інвентар Редагувати

Примітки Редагувати

  • Так само як Улісса полковника Ройза, Гая Магнуса неможливо збити з ніг, тому при пострілі в нього «правоохоронця» він просто завмирає на місці.
  • Хоча Гай і озброєний мініганом, він відкладе його в сторону після першого ж пострілу і дістане свій мачете. В його інвентарі лежать бронебійні 5-мм патрони, а не звичайні, що вводить в оману його ІІ.
  • Так само, як у Ройза і Улісса, у нього 10 пунктів у кожному параметрі SPECIAL, що дає йому статус боса.
  • Хоча Гай Магнус формально і є іменованим членом Легіону Цезаря, його вбивство не зараховується в ході виконання випробування Проти всіх тиранів.

Поява Редагувати

Гай Магнус з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasLonesome Road.

За лаштунками Редагувати

Ім'я центуріона, швидше за все, вийшло з поєднання двох імен римських полководців — Гая Юлія Цезаря і Гнея Помпея Магна (Магнуса).

Див. також Редагувати

Полковник Ройз — з'являється, якщо направити ракети на сили НКР.