FANDOM

Gametitle-FO4Gametitle-FO4 CC
Creation Club logoНаступна інформація заснована на даних Creation Club и не підтверджена основним каноном.

Газовані клопоти (англ. Carbonated Concerns) — квест з Creation Club у Fallout 4.

Коротке проходження Редагувати

Квест автоматично починається відразу в будь-якому місці, після загрузки відповідного контенту. Необхідно знайти дивовижне тематичне «Ню Кафе Ола». Проте як виявляється двері в кафе зачинені. Озирнувшись довкола можливо знайти записку власниці кафе, та піти на її пошуки в сусідній бар. Але як виявляється Еллі загинула від куль рейдерів, якщо обшукати її тіло, можливо знайти ключ до кафе.

Стадії Проходження Редагувати

Стадія Статус Опис Лог
100 Знайти «Ню Кафе Ола». Я чув чутки про тематичне кафе Нюка-Кола в Бостоні. Я повинен знайти його і подивитися, чи залишилось щось корисне (або освіжаюче).
200 Знайти ключ від «Ню Кафе Ола». Я знайшов Ню Кафе Ола, але двері міцно замкнені. Я повинен пильно озирнутися навкруги, щоб відкрити двері.
250 Знайти Еллі Неподалік знайшлась записка Еллі «Пішла за припасами». Вона пішла до Бару у пошуках продуктів. В неї може бути ключ до кафе.
300 Обстежити «Ню Кафе Ола». Я знайшов Еллі в барі «За ваше здоров'я!», але вона вже була мертва. Вона мала при собі ключ до кафе. Можливо, я зможу дізнатись більше про Еллі, досліджуючи «Ню Кафе Ола».
1000
GreenV 20 х 20
Завдання виконано. Я знайшов Записи Еллі, які літописували її відкриття «Ню Кафе Ола» та її пригоди прямо перед трагічним завершенням. Кафе тепер у моєму використанні.