FANDOM

Gametitle-FOT

« Покращений важкоозброєний робот тактичної підтримки. Спеціалізується на важкому зброю, енергетичну зброю, ремонті і бій без зброї (якщо вважати ці моторошні леза, вбудовані в його лікті, відсутність зброї). ГР-1200 оснащений експериментальним. »

— Опис в мережевій грі

ГР-1200 (англ. HR 1200) — персонаж мережі Fallout Tactics. В одиночній грі не з'являється.

Опис Редагувати

ГР-1200 — Робот-гуманоїд.
Хороший боєць для дистанційного і ближнього бою. Дистанційний бій: має високі збройові навички і високі показники потрібних Основна характеристика основних характеристик: «Сприйняття». Ближній бій: має високі показники потрібних основних характеристик: «Сила», «Витривалість», невисокі навички рукопашного бою і дуже потужні спец-удари ближнього бою: «Шипи» та «Удар ногою з розвороту». Робот має високий показник очок здоров'я і чудову стійкість до більшості типів шкоди, але має вразливість до електричного типу шкоди. Може сам себе ремонтировать, що є безсумнівно плюсом, однак особливість «Бета-версія ОС» часто може зіграти злий жарт, витративши окуляри дії в порожню.

Захисні показникиРедагувати

Тип Утрати Поглинання
утрати
Опірність
втратам
Звичайний: 23 65%
Вогонь: 40 85%
Газ: 5 100%
Вибух: 20 60%
Енергія: 15 25%
Електрика: 5 (-)25%

Інвентар Редагувати

Мережева гра Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Броня робота Шипи (вбудоване)
Удар ногою з розвороту (вбудоване)
Гатлинг-лазер Промінь
Ядерний микрореактор — 1000 шт.
Суперремнабор — 5 шт.

Примітки Редагувати

  • У локалізації 7 Вовк — ХР1200
  • Має загальний портрет з іншим роботом в мережевій грі — ГР-2999 і одиночній грі — WP-1205.

Поява Редагувати

ГР-1200 з'являється тільки у Fallout Tactics.

Шаблон:Navbox Рекрути FOT