FANDOM

Gametitle-FNV

ГЕЛІОС Один — записи в терминалах являють собою повідомлення про підготовку та звіти про вже проведені на ГЕЛІОС Один випробуваннях, а також містять вказівки і пам'ятки для працівників станції.

Місцезнаходження Редагувати

На станції «ГЕЛІОС Один» чотири термінала з записами: один-на стойці при вході в будівлю електростанції, два (Східний і Західний — поблизу Сонячної башти), записи на яких, крім службових, дублюють записи 1 і 3 першого терміналу і основний термінал («ГЕЛІОС Один. Термінал комп'ютера» Сонячної вежі.

Запису терміналу в холі електростанції Редагувати

Випробування Архімеда Редагувати

Transcript

У вівторок, 16 лютого, в 2 години дня інженерна служба почне випробування Архімеда та його зв'язку з системою безпеки нашого заводу. НІ ЗА ЯКИХ ОБСТАВИН жоден співробітник не повинен виходити з приміщення на територію заводу, поки не стихне сигнал тривоги і не буде дано відбій. Всі співробітники підписували документи про відмову від права подати позов у разі втрати працездатності або смерті, тому ми не несемо ніякої відповідальності за які-небудь події під час випробувань.

Всі інженери, які спостерігають за експериментом з майданчика вежі, ЗОБОВ'ЯЗАНІ надіти захисні очки.

Хідден-Велі. Інформація Редагувати

Transcript

Початкові випробування Архімеда були успішні, хоча не можна назвати успіх безумовним. Незважаючи на вжиті запобіжні заходи, кілька другорядних систем виявилися перевантажені, було відключення енергії, яке тривало дві з половиною хвилини. Над цими проблемами нам слід попрацювати.

Більш того, з розташованих неподалік комплексів доповіли, що під час тестування у них мали місце різкі коливання сили струму, які можуть призводити до пошкодження і відмови устаткування. Такі звіти отримані з військових бункерів у Хідден-Велі та комунікаційної мережі на горі Блек. Нам слід звернути на це особливу увагу, якщо ми хочемо уникнути нанесення додаткового збитку.

Майбутній візит Редагувати

Transcript

Бригадний генерал американської армії Скотт Лоу прибуде в комплекс в понеділок і залишиться тут на невизначений термін. Коли АРХІМЕД буде введено в дію, генерал буде єдиним, хто зможе дати дозвіл використовувати його для цілей, відмінних від випробувань. Співробітники — цивільні особи не зобов'язані віддавати честь при зустрічі, але ми розраховуємо, що поки тут присутній генерал, всі будуть чисто виголені, підстрижені і охайно одягнені. Генерал пред'являє високі вимоги до своїх підлеглих, і співробітники «Посейдона» не посоромлять свою компанію в очах цього заслуженого офіцера.

Можу я сказати йому? Редагувати

При прочитанні ця запис додається у вигляді нотатки у розділ «Різне» Піп-бою. Містить нагадування співробітникам «Посейдон Енерджі» про необхідність збереження комерційної і державної таємниці. Примітна тим, що містить в собі одне з небагатьох в серії ігор Fallout згадок про СРСР і нагадує пропагандистські листівки часів Холодної війни, включаючи такі стереотипні штампи, як «товариш», «Залізна завіса», «трудові табори» та ін.

Transcript

«Можу я сказати йому?» Пам'ятка для нових співробітників «Посейдон енерджі»

Цілком природно, що ви як член сім'ї «Посейдон» будете пишатися нашими чудовими досягненнями і захочете розповісти про них іншим. Стривайте-но, друже! Давайте подумаємо, що станеться, якщо корпоративна інформація потрапить не тим людям, і взагалі, кому саме вона може потрапити.

«Я можу сказати дружині?» Добре, припустимо, ви це зробили. І веліли їй нікому не говорити. І вона обіцяла. Але ви ж знаєте — у жінок язик без кісток. Наступним ранком ви йдете на роботу, а вона вже висить на телефоні і дзвонить своїй найкращій подрузі Кенді. Потім Кенді розповідає Герті, Герті — Максі, Максі — Лулу, а Лулу дзвонить Доріс. Їх розмова слухає телефоністка, а на ділі китайська шпигунка, закинута в Америки. Ось вона вже на зв'язку з Піднебесної — доповідає про всі секрети. Проходить ще день, ви з дружиною в кайданах, а Китай розпоряджається всім нашим арсеналом зброї.

«Я можу сказати дітям?» Який батько не захоче, щоб діти їм захоплювалися? Не будьте таким батьком. На наступний день в школі Іван Булкін отримає від ваших нащадків не тільки гроші за булочки. Він стане володарем державної таємниці! І коли він, національний герой, гордо крокували по Красній площі, ваші діти будуть надриватися в трудовому таборі — пліч-о-пліч з вами і вашою молодою дружиною, чия краса зблякне, оскільки комуністи забороняють користуватися косметикою, вважаючи це проявом індивідуалізму.

«Я можу сказати друзям-товаришам по чарці?» Звичайно, якщо кому можна довіритися, так це своїм друзям. Але чи багато ви про них знаєте? Друзі це чи... *товариші*? Не будьте занадто довірливі. Навіть саме прозоре вікно може приховувати секрети, якщо воно занавешено залізною завісою.

Завжди пам'ятайте: ви тепер член двох сімей. І у вас є зобов'язання по відношенню до обох. Але ваші зобов'язання по відношенню до сім'ї «Посейдон» більш важливі, оскільки діти можуть піти поганий доріжці, друзі посваритись, а дружина обдурити, але «Посейдон енерджі» завжди буде годувати вас і стояти на сторожі ваших інтересів. Нікому не кажіть про те, чим займаєтеся в «Посейдон енерджі». Якщо будуть вже дуже приставати, скажіть, що робота нудна, обговорювати нічого, але компанія платить добре, піклується про співробітників та вакансії для талановитих людей завжди відкриті.

Термінали управління відбивачем Редагувати

Термінал 1 Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Термінал 2 Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено

Запису терміналу в Сонячної вежі Редагувати

Початкові випробування Редагувати

Transcript

В процесі підготовки до запуску Архімеда II ми протягом кількох тижнів повинні розпочати польові випробування ручного далекоміра.

Під час попередніх випробувань потік енергії у вигляді мікрохвильового випромінювання надсилався з заводу на віддалене приймальний пристрій, а відповідний сигнал успішно повертався назад, тим самим підтверджуючи ефективність методики. Нам залишається провести повномасштабні тести і перевірити на великих відстанях роботу системи комунікацій/цілевказівки далекоміра.

З цього терміналу здійснюється перерозподіл енергії в ході квесту «Сонячні відблиски».

Поява Редагувати

Запису в терміналах ГЕЛІОС Один з'являються тільки у Fallout: New Vegas.