FANDOM

Gametitle-FO4

« Я вірю, що ти можеш вирішити цю ситуацію. Для нас вкрай важливо, щоб цей чоловік був як можна швидше доставлений в Інститут. »

Шон

У пастці (англ. Pinned) — фракційний квест Fallout 4.

Історія Редагувати

Після завершення попереднього квесту Мас Ф'южн та отримання Інститутом берилієвого імпелера для ядерного реактора, Інститут впритул наблизився до завершення третьої фази — запуску ядерного реактора, який забезпечить енергією весь Інститут на осяжне майбутнє. Для того, щоб форсувати запуск Інституту необхідний вчений в галузі теоретичної фізики містер Т. З. Уоллес.

Стадії проходження Редагувати

Стадія Статус Опис
10 Поговорити з Батьком
20 Дістатися до будинку
30 Поговорити зі зв'язковим минитменов
40 Знищити стрільців (Якщо біля будинку стрілки)
50 Поговорити з Енріко Томпсоном
60 Поговорити з Уоллесом
80 Знищити бійців Інститута (якщо обрана сторона минитменов)
200
GreenV 20 х 20
Завдання виконано
1500 RedX 20 х 20 Завдання провалено

Докладне проходження Редагувати

Вижив повинен поговорити з Батьком. Той скаже, поки Вижив з доктором Филмор шукали імпелер, Інститут відправив інший загін на чолі доктором Енріко Томпсоном який повинен був запропонувати одному жителю Співдружності долучитися до Інституту. Очевидно, сталося якесь непорозуміння, і цей житель покликав на допомогу. До нього прибула допомога допомога, яка оточила загін Інституту. Батько попросить Вижив відправиться на ферму Грейгарденов і простежити за тим, щоб загін Інституту і містер Уоллес дісталися до Інституту в цілості й схоронності.

На фермі Вижив зіткнеться з проблемою у вигляді минитменов (або стрільців) які хочуть штурмувати будинок і знищити загін Інституту. Можливо кілька варіантів розвитку подій:

  • Вбити минитменов, що зіпсує відносини між двома організаціями або вбити стрільців.
  • Приєднається до минитменам і штурмувати будинок, в цьому випадку доведеться вбити Енріко Томпсона, що зробить Вижив ворогом Інституту і провалить всі взяті квести в Інституті.
  • Переконати минитменов, що все в порядку і Вижив розбереться в ситуації особисто (потребує перевірки Харизми).

Якщо вбити або заспокоїти минитменов, то в будинку Вижила виявить, що Уолесс зачинився у ванній кімнаті. Гравець повинен переконати його приєднається до Інституту (потрібно перевірки Харизми). Якщо всі спроби будуть провалені, то вченої відключить сінт, телепортировавшийся в кімнату.

Примітки Редагувати

  • Якщо не був виконаний квест «Перший крок», то замість минитменов будуть стрілки. На відміну від перших, вони відразу атакують Вижив.
  • Якщо знищити бійців Інституту, в замкненій кімнаті не виявиться містера Уоллеса.
  • Престону Гарві сподобається спроба вирішити справу миром, однак він буде незадоволений вбивством минитменов.
  • Примітно те, що якщо зайти в кімнату з допомогою консольної команди tcl, це виявиться зовсім не ванна, а спальня, про що свідчить ліжко і відсутність ванни, раковини або туалету.