FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Віра.

« Не заздри моєму багатству. Краще заздри моїй красі. »

— Віра Візерлі

Віра Візерлі (англ. Vera Weatherly) — персонаж Fallout 3, мешканець міста Ривет-Сіті.

Опис Редагувати

Вірі 27 років, вона молода, приваблива, честолюбна і дуже пишається чого досягла. Вона відкрила готель самостійно — вона навіть допомагала побудувати її — і вибрала назву після того, як прочитала про реальне місце в книзі[2]. Зовні вона тиха і застечивая, але з внутрішньої рішучістю, яку не можна похитнути. Віра любить Сигрейва, але тільки як друга. Своїм шанувальникам вона воліє компанію містера Бекінгема, робота-помічника. Вона доводиться кузиною[1] Брайану Уїлкса[3].

Господиня готелю на верхній палубі відома своєю товариськістю і може розповісти Самотньому Подорожньому (при достатньому рівні його навички «Красномовство») новини про майже будь-якому мешканці міста-корабля: про складні стосунки між Анжелою Стейлі і Дієго, про впавшем в зневіру містера Лопесі, про зітхання Сінді Кантелло Беннон, про бідного Джеймса Харгрейве, мати якого, Теммі, занадто багато п'є, тому що її кинув чоловік, і Медісон Чи, майже весь час проводить у наукової лабораторії.

В Віру закоханий Сігрейв Холмс; сцену, в якій він робить їй пропозицію, можна почути, відвідавши готель у той час, коли закритий міський ринок або під час нічної прогулянки по польотної палубі.

Інвентар Редагувати

* Кількість генерується випадковим чином
** Тип і кількість генеруються випадковим чином
*** Тільки якщо мертвий і Містер Бекінгем
**** Якщо Самотній Подорожній має здатність «Найманий вбивця» і вб'є Віру

Квести Редагувати

  • Вони! • Віра може забрати осиротілого Брайана Уїлкса до себе.
  • Керівництво по виживанню на пустищах • Віра може повідомити деяку інформацію про освіту Ривет-Сіті або порадити звернутися до старожила міста Сигрейву.

Примітки Редагувати

Цитати Редагувати

  • «Дівчина повинна вміти постояти за себе, навіть якщо їй доведеться купити собі зброю».
  • «Що, не знаєш? Анжела закохалася в Дієго. Але він же священик, так що тримає її на відстані. Одного разу вона просто накинеться на нього і отлюбит».
  • «Хтось розповів мені якось, що років п'ятдесят тому навколо міста було повно болотників. Потім якось сюди забрів бідолаха, який зміг відбитися від їхніх спроб пообідати їм, а потім вичистив їх з корабля. Він-то і заснував місто. Кажуть, він був першим радником на верхній палубі і жив тут до самої смерті. Не те, щоб я в це сильно вірила, але історія непогана».
  • «Мені не потрібно нічиєю турботи, Сигрейв. Але мені подобається бути твоїм другом. Просто другом».

Поява Редагувати

Віра Візерлі з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. 1,0 1,1 Згідно Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide, Брайан доводиться кузеном Вірі; у грі ж він вказаний племінник.
  2. Bethesda Softworks використовувала цю назву в двох своїх іграх — Fallout 3 та W:C:ru.elderscrolls:The Elder Scrolls IV: Oblivion, The Elder Scrolls: Oblivion. У Oblivion брати Джемейны були вигнані ограми з свого маєтку W:C:ru.elderscrolls:Везерлех/Везерлех (англ. Weatherleah) і мають повернутися назад.