FANDOM

Gametitle-FO4 FH
Mbox default
Незавершена стаття про Far Harbor

Вім! Капітанський коктейль (англ. Vim Captain's Blend) — напій Far Harbor, доповнення до Fallout 4.

Опис Редагувати

Вім! Капітанський коктейль (випробувальна формула №10784) проходив випробування в штаті перед самою Великою Війною. Він не був випущений на ринок, хоча був дуже популярний у досліджуваної фокус-групі. Багато відзначали його незвичайний рибний присмак, тому керівництво Вім! перебував у роздумах ставити його у виробництво, незважаючи на його популярність.

Коли генеральний директор спустив вказівку приготувати новий напій під девізом Смак штату Мен, працівники відділу досліджень перебували в деякому замішанні, якщо не сказати більшого. Саме тому Вім! Капітанський коктейль і знайшов свій дивний присмак, адже туди були намішані звичайний Вім!, папороть, панцирі омарів та інші сумнівні інгредієнти, при подальшому тестуванні все це благоліпність було отлакировано астрою, щоб замаскувати смак омарів.

Надалі у фокус-групі було відзначено, що піт періодично почав набувати рибний запах, а один з випробувачів зауважив, що від нього стало пахнути морем.

Зовні відрізняється від інших різновидів етикеткою блакитно-білого кольору з відміткою Пробник, а також добре помітний у темряві, завдяки інтенсивному ультрамариновому світінням. Також як інші напої Вім! Капітанський коктейль не радіоактивний.

Ефекти Редагувати

ОЗ +600, ОД +100, Харизма -2, морські тварини рідше нападають на вас* (2 хвилини).

Приготування Редагувати

Матеріали:Вимоги:Продукція:
Icon repairIcon level
Вім! Капітанський коктейль (1)

Місцезнаходження Редагувати

Див. також Редагувати

«Вім! Капітанський коктейль» з льодом

Поява Редагувати

Вім! Капітанський коктейль з'являється тільки у доповненні до Fallout 4Far Harbor.

Галерея Редагувати