FANDOM

Gametitle-VB
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Віктор.

Віктор Преспер (англ. Viktor Presper) — персонаж Van Buren, антагоніст гри.

Опис Редагувати

Біографія Редагувати

Віктор Преспер народився і виріс у НКР. Довгий час був науковим радником при президентові Тандем. З часом, розчарувавшись в уряді, не прилагавшем належних зусиль для захисту своїх громадян від напастей Пусток, він зібрав групу однодумців, щоб втілити свій план повного знищення «виродків минулого».

Проект Преспера Редагувати

Для здійснення свого задуму Преспер вирішив знову випустити вірус Нової чуми. Заручившись допомогою незадоволених солдатів НКР, він відправився в Купол Боулдера, знайдений одним з його колег — вченим Годдардом. У куполі Преспер виявив повністю робочий суперкомп'ютер ZAX, який якраз займався дослідженнями Нової чуми. Провівши численні дослідження, Преспер проаналізував історію створення вірусу і оцінив його потенціал, спрямований на людський геноцид. Тепер, якщо він правильно скомбинирует систему захисту в'язниці ТіббетсОДІССЕЙ і балістичний супутник Б. О. М. Б.-001, то всі негідні жителі Пусток зникнуть з обличчя нової землі.

Протягом наступних декількох років Преспер запрошував учених і студентів у Купол, там він пояснював їм свої плани про переробці цивілізації. Тих, хто не погоджувався з його планами, він занурював у холодний сон, використовуючи технологію, створену довоєнними вченими для космічних перельотів. Преспер знав, що, використовуючи КОДЭ, він зможе переконати їх, коли настане час.

Провадження Редагувати

У 2249 ріку, коли НКР вже практично розвалилася, Преспер послав останню групу своїх вчених на дамбу Гувера. Ще через два дні будівлю ради НКР було зруйновано. Вірус Нової чуми був запущений в областях Сшаа Боулдера, розташованих недалеко від в'язниці Тіббетс. Це спонукало ОДІССЕЙ до дій по відлову заражених. Сам Преспер заражає себе і кількох своїх підопічних, щоб потрапити у в'язницю. Залишилися інсценують напад на Тіббетс, давши, таким чином, можливість бігти всім ув'язненим. ОДІССЕЙ для запобігання втечі готує до запуску балістичні ракети зі станції Б. О. М. Б.-001. До цього часу Преспер буде вже на космічній станції і перенаправить цілі на ті території, які йому необхідно очистити. Після запуску послідовники Преспера, що переховуються в Куполі, вийдуть на поверхню й почнуть нову еру людства. Єдиною проблемою залишалися коди доступу на Б. О. М. Б.-001, проте геній припускав, що для нього не складе великої праці їх дістати.

Поява Редагувати

Віктор Преспер повинен був з'явитися у Van Buren.

За лаштунками Редагувати

У початкових уявленнях Кріса Авеллона доктор Матіас «Гекслі» Преспер був довоєнним вченим, які працювали над створенням суперкомп'ютерів ZAX. Незадовго до Великої війни він та ще кілька його колег були занурені в сплячку. Лише століття опісля Преспер прокинувся від сну самим першим із учених. Його завдання полягало в оцінці післявоєнної цивілізації та прийняття рішення про її майбутнє. В результаті, Преспер зі своєю командою випускали вірус Нової чуми в кожному поселенні, в якому з'являлися.

Галерея Редагувати

Антагоністи