FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO4
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Вікторія.

« Залізницю не зупинити. »

— Вікторія Воттс

Вікторія Воттс (англ. Victoria Watts) — персонаж Fallout 3; член організації «Залізниця», що надає допомогу втікачам Синтам.

Опис Редагувати

Ця загадкова жінка пов'язана з таємною групою колишніх рабів, аболіціоністів, разом працюють над створенням нового зразка «Підземної залізниці». Вона сильна і яскрава, і терпіти не може дурнів[1].

Квести Редагувати

Штучна Людина • Зустріч з Вікторією Воттс відбувається незабаром після отримання Самотнім Подорожнім голодиска «Вільна людина... людина...». Вона сама знайде Подорожнього, де б той не перебував, і, переконуючи його припинити пошуки, вручить йому компонент андроїда, який можна віддати доктор Зіммеру, сказавши, що андроїд мертвий.

Інвентар Редагувати

* Не з'являється в інвентарі, передається Подорожньому під час діалогу

Примітки Редагувати

  • Після зустрічі з Подорожнім Вікторія вирушає на ринок Ривет-Сіті, де буде залишатися до кінця гри.
  • Вікторія не з'являється в грі до знаходження Подорожнім вищезазначеного голодиска, а спроба переміститися до неї за допомогою консольних команд приводить головного героя до кімнати д-ра Зіммера на верхній палубі Ривет-Сіті.
  • Вікторія не може загинути до розмови з Подорожнім, однак надалі втрачає своє безсмертя і може бути вбита без будь-якої негативної реакції з боку інших персонажів.
  • Після вручення деталі Зіммеру Подорожній може дізнатися у Вікторії про доктора Хоресе Пинкертоне, що живе в отломанном носі корабля.
  • Стусани Томпсон який був лідером «Залізниці» 2273 — 2277 р. р., залишив запис в терміналі про те, що в січні 2276 Воттс зголосилася вистежити Інститутського мисливця (з компанією), який йшов на південь.

Цитати Редагувати

  • «Гаразд, давай до справи. Мене звуть Вікторія Воттс. Я працюю на організацію, чиї цілі, судячи з усього, протилежні твоїм».
  • «Ми називаємо себе „Залізницею“. Наше завдання — звільняти і рятувати синтетичних гуманоїдів. Андроїдів, як їх зазвичай називають».
  • «Ти правда хочеш допомогти? Ось, візьми. Це внутрішній компонент того самого андроїда, якого ти шукаєш. Не питай, звідки він у мене».
  • «Андроїда переробив одна людина по імені Пінкертон, тут, в Ривет-Сіті. Він ховається в отломанном носі судна».

Поява Редагувати

Вікторія Воттс з'являється у Fallout 3 та згадується у Fallout 4.

Примітки Редагувати