FANDOM

Gametitle-FNVGametitle-VB

« Незгоду з питань контролю над технологіями на пустищах стало причиною довгої і кривавої війни, розгорнутої Братством Стали проти НКР. Незважаючи на перевагу в навчанні і спорядженні, з часом Братство було змушене відступити. »

Завантажувальні екрани Fallout: New Vegas

Війна Нової Каліфорнійської Республіки і Братства Сталі — подія історії світу Fallout.

Історія Редагувати

У 2231 ріку Джеремі Мэксон прийняв на себе посада старійшини Братства Сталі. Бажаючи розширити операції Братства на схід, він діяв набагато агресивніше в плані накопичення довоєнних технологій. Джеремі бажав відновити владу Братства, відібравши всі передові технології з рук простих людей за допомогою будь-яких засобів. Це призвело до суперечок з НКР, яка завжди виступала за використання передових технологій на благо суспільства. І тому через деякий час після спільної війни Братства і НКР проти Анклаву колишні союзники стали ворогами. Точний рік початку конфлікту невідомий.

Gametitle-VBКінець інформації, заснованої на даних Van Buren.

Перший час бойових дій Братство мало значну перевагу, а їх передові технології і високі стандарти навчання дозволили завдати ворогові величезних збитків. Тим не менш, чисельність армії НКР була дуже великою, а Братство, залишаючись закритою організацією, не мала джерел нових рекрутів. Для них настав критичний момент, і Братство було змушено ховатися в своїх бункерах. Перейшовши в контрнаступ, армія НКР почала штурмувати бункери Братства. Полковник Кассандра Мур провела чотири великих військових кампанії проти Братства. Їй доводилося командувати атаками на бункери, що в чотирьох випадках з шести закінчилося тим, що брати активували систему самознищення.

Крім Каліфорнії, у Братства був експедиційний корпус у Мохаве на чолі з старійшиною Елайджею. Спочатку вони уникали контактів з Республікою, яка також вирішила інтегрувати східні землі в свій склад. Метою Мохавского відділення було зайняти дамбу Гувера, але Братство затрималося на сонячній електростанції ГЕЛІОС Один, в якій на думку старійшини приховувалося щось більше. Дізнавшись, що дамба була зайнята НКР, Елайджа прийшов в лють, наказавши захищати електростанцію стільки, скільки можна, адже прихід військ НКР і сюди був лише питанням часу.

Не змусивши довго чекати, війська НКР підійшли до ГЕЛІОС. В ході операції: «Сонячний промінь», при співвідношенні втрат 1:20, Братство Сталі було змушене відступити. На той момент паладин Макнамара, думаючи, що старійшина зійшов з розуму, розшукуючи якесь секретне зброю в комплексі, взяв командування на себе і повів вижили братів в бункер Хідден-Велі, який згодом став штаб-квартирою Мохавского відділення.

Поточний статус Редагувати

Станом на 2281 рік Братство Сталі і НКР досі в стані війни, але в Мохаве військових дій між угрупованнями немає, так як уряд НКР вважає, що братів не залишилося в регіоні і до того ж, у НКР є набагато більш активні вороги.

У той же час, в Хідден-Велі введена повна ізоляція і заборона на вихід з бункера. Макнамара, боячись бути поміченим і до кінця знищеним, оберігає братів від небезпеки. Але всередині бункера назріває розкол, і головний паладин Хардін бажає змістити старійшину і скасувати ізоляцію.

Всі наймогутніші сили в регіоні, такі як НКР, Легіон Цезаря і містер Хаус бажають знищити Братство. Але Кур'єр, бажаючи допомогти Братства Сталі вижити і НКР перемогти у другий битві за дамбу Гувера, може укласти перемир'я між організаціями і закінчити давню ворожнечу між ними, хоча б в Мохаве. І хоча деякі будуть противитися цьому, цей союз буде дуже вигідним і міцним.

У 2283 ріку Артур Мексон зв'язався зі старійшинами Західного Братства Сталі, які затвердили його на посаді старійшини Столичного Братства, з чого можна зробити висновок, що Братство раніше розташовується в Каліфорнії. Можливо, конфлікт закінчився.

Майбутнє Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Кінцівки Fallout: New Vegas

Невідомо, що чекає Братство Сталі в Каліфорнії, але в Мохаве підсумки можуть скластися таким чином:

Читає старійшина Макнамара:

# Слайд Голос за кадром Ігрові умови
1
Brotherhood of Steel end slide 01
Історія Братства Сталі в Мохаве обірвалося під купою каменів. Ті деякі, хто не був в бункері Хідден-Велі в момент його знищення, почали нове життя або вирушили на захід у пошуках іншого відділення. Знищити бункер Хідден-Велі.
2
Brotherhood of Steel end slide 02
Під час битви біля дамби Гувера Братство захопило ГЕЛІОС Один і завдало величезної шкоди відступаючих сил НКР. Але перемога виявилася пірровою. Після захоплення Стрипа сили Цезаря переключилися на Братство і врешті-решт вибили його з Геліоса і Хідден-Велі. Виконати квест «Сліпе око абоНе лізь у чужі справи», завершити гру квестом «Прийшов, побачив, переміг».
3
Brotherhood of Steel end slide 02
Під час битви біля дамби Гувера Братство під шумок захопило ГЕЛІОС і взяла під контроль місцевість між ним та Хідден-Велі. Опір чинити не було кому, і патрулі Братства почали трясти торговців на 15-й і 95-й, конфіскуючи будь-яку техніку, яка здавалася їм недоречною. Виконати квест «Не лізь в чужі справи», завершити гру квестом «Ні богів, ні панів».
4
Brotherhood of Steel end slide 03
Братство і НКР на пустищі Мохаве оголосили офіційне перемир'я, незважаючи на триваючу ворожнечу на заході. За угодою НКР передала Братству всю свою силову броню, Братство ж натомість допомогло з патрулюванням 15-ї траси та 95-ї магістралі. Виконати квест «Сліпе око», переконати Братство укласти мирну угоду з НКР з квесту «За Республіку, частина 2», завершити гру квестом «Еврика!».
5
Brotherhood of Steel end slide 03
Завдяки тимчасовому світу Братство дозволило НКР безперешкодно відступити з Мохаве. У цьому хисткому світі патрулі Братства поставили під контроль великі дороги, відбираючи у мандрівників всю і всіляку техніку. Виконати квест «Сліпе око», переконати Братство укласти мирну угоду з НКР з квесту «За Республіку, частина 2», завершити гру квестом «Ні богів, ні панів».

Згадка Редагувати

Хоча війна явно не згадується у Fallout 3, Старійшина Лайонс говорить, що: Братерство Стали бореться протягом багатьох років як тут (Столичне пустище), так і вдома (Основний Регіон).

Примітки Редагувати

  1. Якщо змістив з посади старійшини Макнамара

Шаблон:Navbox Братство Сталі