FANDOM

Gametitle-FO4 FH
Mbox default
Незавершена стаття про Far Harbor

'Відновлення даних (англ. Data Recovery) — побічний квест Far Harbor, доповнення до Fallout 4.

Коротке проходження Редагувати

Докладне проходження Редагувати

Після того, як ДіМА привітає Вижив в Акадии, головний герой може поговорити з Фарадеем, який відправить Вижив на пошуки накопичувачів, які повинні були прибути раніше, але їх досі немає. Він направляє вижив до розбитої човні до південно-заходу від Акадии, близько Південно-західного Харбора. У палаючій човні знаходяться 2 накопичувача. Забирайте 2 накопичувача і повертайтеся до Фарадею. Квест може бути завершений при отриманні тільки 2 накопичувачів, хоча Фарадей згадає про 3 накопичувачі. У кінцевому рахунку, він буде радий і цим 2 накопичувачів.

3 накопичувач знаходиться в закритому скрині Вікторії на тому ж човні, де ви знайшли 2 накопичувача, але цей скриню відкривається лише за допомогою ключа Вікторії, який можна отримати під час квесту Ціна пам'яті. Але навіть якщо гравець принесе 3 накопичувача, Фарадей все одно буде говорити про брак 3 накопичувача. Цей накопичувач залишиться лежати в сумці Пасажира. Цей предмет можна буде викинути після закінчення квесту, так як цей предмет більше не буде вважатися квестовым.

Стадії квесту Редагувати

Стадії квесту «Відновлення даних»
100 Отримати накопичувачі ДаліIcon level 250
250 Поговорити з Фарадеем Icon розвилка 400 або 625
400 виконаний Квест ДаліIcon level
Квест виконано!Icon check
625 Квест провалений ДаліIcon level
Квест провалено!Icon cross
Команди для маніпуляцій з квестами
  • GetStage xx04b1f6 – показує номер поточної стадії квесту.
  • sqs xx04b1f6 – показує всі стадії заданого квесту.
  • sqo xx04b1f6 – показує всі завдання заданого квесту.
  • sqt xx04b1f6 – показує список всіх стадій і завдань заданого квесту. Дозволяє дізнатися номери всіх стадій.
  • SetStage xx04b1f6 <№ стадії> – просуває квест на задану стадію. Рекомендується для подолання помилок.
  • movetoqt xx04b1f6 – переміщує персонажа до цілі поточної стадії заданого квесту.
  • completeallobjectives xx04b1f6 – завершує всі поточні завдання заданого квесту.
  • sqv xx04b1f6 – показує змінні для заданого квесту.

  • ResetQuest xx04b1f6 – перезапускає заданий квест.
  • FailQuest xx04b1f6 – завершує заданий квест провалом.
  • CompleteQuest xx04b1f6 – успішно завершує заданий квест.
  • caqs – успішно завершує ВСІ поточні квести, при цьому персонаж отримує всю нагороду (досвід, кришки, предмети, репутацію тощо). Вкрай забаґована команда. Її використання може призвести до краху ігри!

Примітки Редагувати

  • Відкривати скриню Вікторії необов'язково для завершення квесту, але взаємодія з ним без ключа може додати додатковий діалог при розмові з Фарадеем.
  • Є можливість отримати до 400 кришок якщо Вижив запитає про нагороду 4 рази, кожен з яких має різну ступінь перевірки Харизми.

Баги Редагувати

  • Неможливо завершити квест якщо Діма мертвий.
  • Якщо ви отримали накопичувачі і Діма мертвий, ви можете завершити квест, ввівши в консолі команду - setstage xx04b1f6. Це видалить з вашої сумки 2 накопичувача, завершить квест Відновлення даних і оновить квест Ідеали Акадии - (додатково) Допомогти Фарадею.