FANDOM

Gametitle-FO3
Mbox default
Незавершена стаття про Fallout 3

Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших офіцерах.
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших вижили.

Вижив китаєць (англ. Chinese remnant) — безіменний персонаж Fallout 3; член однієї з китайських диверсійних груп, закинутих в район Вашингтона перед самим початком Великої війни.

Опис Редагувати

Вони не зуміли покинути район під час ядерної атаки або ж були приреченими смертниками; однак радіація не вбила їх, а перетворила в гулей, що і дозволило їм дожити до 2277 ріка. Практично всі вижили китайські солдати проживають на харчовій фабриці «Мама Дольче», перетвореної ними у фортецю. Вони залишаються ворожими до всіх американців, включаючи Самотнього Подорожнього, і при вигляді будь-якого чужинця відкривають вогонь на поразку, викрикуючи фрази на китайській мові.

Крім того, два мертвих (але гулифицированных) китайських шпигуна розташовані в підземному колекторі близько телевежі KT8, де можна отримати одяг і шапку китайського коммандо.

Ранги Редагувати

Китайські вижили солдати діляться на три рангу. Тип солдатів, з якими зіткнеться Подорожній, залежить від Рівень персонажа рівня останнього, на якому він увійде в «Мама Дольче» (тобто на низьких рівнях Подорожній зіткнеться в основному з солдатами і сержантами, а на високих рівнях — з сержантами і офіцерами).

В цілому, у китайських вижили низьке здоров'я і погана броня (більшість з них помирає після 1-2 пострілів в голову). Однак офіцери озброєні непоганим зброєю в хорошому стані. Деякі з китайців забезпечені ракетними установками і снайперськими гвинтівками.

  • Вижив китайський шпигун
  • Вижив китайський солдат — дуже слабкий (практично дорівнює звичайному цивільному особі пустки) і озброєний тільки китайським або 10 мм пістолетом.
  • Вижив китайський сержант — низьке здоров'я, але озброєний китайським автоматом. Крім того, деякі вижили китайці, які знаходяться в секції «Склади», озброєні гранатометами і снайперськими гвинтівками.
  • Вижив китайський офіцер — середнє здоров'я (приблизно дорівнює середньому рейдеру), але озброєний китайським автоматом. Офіцери, озброєні гранатометами або снайперськими гвинтівками, також зустрічаються тільки в секції «Склади».
  • Вижив китайський капітан — унікальний персонаж, лідер вижили китайців. Має здоров'я вище середнього та озброєний китайським автоматом, китайським офіцерським мечем і китайським пістолетом. Його ім'я перед війною, швидше за все, Хуан (黄, Huang), оскільки він той, у кого знаходиться шифрувальний ключ до терміналу з інструкціями від китайського уряду. Знаходиться в секції «Роздача їжі».
  • Китайський вижив шпигун — колектор біля телевежі KT8. Обидва шпигуна мертві.
  • Труп китайського коммандо — може бути знайдений близько китайського радіомаяка. Живі китайські коммандо в грі не зустрічаються, крім віртуальних коммандо у Трэнквилити-лейн.

Примітки Редагувати

Маска гуля не робить вижили китайців нейтральними по відношенню до Самотньому Подорожньому.

Поява Редагувати

Вижив китаєць з'являється тільки у Fallout 3.