FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інші локації з назвою Вхід.

Вхід Сховища 15 (англ. Vault 15 Entrance) — локація Fallout та Fallout 2, частина Сховища 15.

Опис Редагувати

Вхід являє собою комплекс печер, ведучий до дверей Сховища, і власне перший рівень Сховища стандартного планування.

Fallout Редагувати

У Fallout печера і рівень наповнені щурами — 7 у печері, 6 на рівні. Входить чекає Кротощур.

Ліфт зруйнований, тому для спуску до житлових приміщень потрібно мотузка.

Fallout 2 Редагувати

Дэрион, єдиний вижив з Ханів, повернувся в Сховище 15, сколотив банду «Нові Хани» і став відновлювати Сховище. Були відремонтовані освітлення, ліфт на другий рівень, мінімально необхідне обладнання в медичному відсіку. Була істотно розширена печера перед дверима (стала використовуватися в якості тимчасового складу), демонтована стара драбина і встановлена нова, в будинок лідера жителів Скват, Зака. Однак, прагнучи скоротити контакти з скваттерами до мінімуму, Дэрион обладнав додатковий вихід на поверхню — східний вхід у вигляді замаскованого зовні ліфта. Оскільки двері в Сховище була зламана, у шлюзі був змонтований емітер силового поля. Із запуском генератора для нього виникли проблеми, і поле поки не функціонує.

Тут, у медичному відсіку, міститься доктор Джонс, викрадений Дэрионом для забезпечення медичної допомоги банді і особистого догляду.

Рейдери охороняють ліфт, медичний відсік і вхід в шлюз, а також вихід з ліфта, що веде на поверхню.

Примітки Редагувати

  • Сходи виходить в Скват, в комору в будинку Зака. До приєднання до НКР сходи заблокована ящиками, тому Обраний потрапляє на карту світу. Після приєднання комора перебудована і звільнена, тому Обраний потрапляє в будинок;
  • Після ремонту генератора силове поле запрацює. Вимкнути його можна з сусіднього терміналу або звичними способами.

Поява Редагувати

Вхід Сховища 15 з'являється у Fallout та Fallout 2.