FANDOM

Gametitle-FO3

Втікачі (англ. The Runaways[1]) — невідзначений квест Fallout 3.

Опис Редагувати

Самотній Подорожній може підштовхнути своїми насмішками до втечі з Ривет-Сіті двох дітей — Джеймса Харгрейва і Сі-Джей Янг, а потім розшукати їх і повернути.

Проходження Редагувати

Втеча Джеймса Редагувати

Подорожній може поговорити з Теммі Харгрейв, матір'ю Джеймса, і дізнатися, як та відноситься до сина. Після цього потрібно знайти самого хлопчика і сказати (з'являться додаткові рядки діалогу), що його мати — щось, тому не дивно, що і у нього такий поганий характер. Якщо Подорожній, продовжуючи знущатися, запропонує Джеймсу зробити всім ласку і втекти з будинку, хлопчик покине місто-корабель (мінус 100 карми).

Пропажа Сі-Джей Редагувати

Якщо через деякий час[2] Подорожній спробує заговорити з деякими мешканцями міста — охоронцями, Генрі Янгом або Бенноном[3] дізнається, що з корабля пропала і Сі-Джей Янг — краща подруга Джеймса. Беннон скаже, що Поради доповіли про зникнення Сі-Джей, й поцікавиться, що про це відомо Подорожньому, а Генрі, як і охоронці, попросить головного героя повідомити йому, якщо стане хоч щось відомо про дочку. Після чого в Піп-бій Подорожнього з'явиться власноруч написана замітка з припущенням, що пропажа дівчинки може бути пов'язана з його глузуванням над Джеймсом Харгрейвом.

Пошуки втікачів Редагувати

Розпитуючи мешканців Ривет-Сіті, куди зникла дочка Янгов, Подорожній переконається, що Теммі Харгрейв не здивована зникненням парочки, також він може дізнатися від шерифа Харкнесса, що той почув від Генрі про зниклих дітей і пообіцяє повідомити охорони, щоб почалися пошуки; Лана Дэнверс, дізналася про події від Крісті Янг, теж пообіцяє допомогти. Анжела Стейлі розповість, що діти збиралися на висувній міст, а охоронець біля мосту згадає, що діти вкотре намагалися вибігти на міст без супроводу дорослих, що суворо заборонено, і були повернені назад. Також він додав, що незважаючи на заборони, тим зазвичай вдається прослизнути.

Повернення Редагувати

Перейшовши міст, Подорожній знайде втікачів неподалік, ліворуч від спуску на станцію метро Анакостійський причал, біля столу і двох стільців. Можливі кілька варіантів взаємодії головного героя з втікачами.

  • Прийнявши вибачення Подорожнього (перед Джеймсом або Сі-Джей, + 50 карми), діти попросять відвести їх додому, на корабель. Після того, як втікачі опиняться на середній палубі[4], Подорожній отримає ще 50 пунктів карми і подяку від батьків.
  • Подорожній може відмовитися проводжати дітей в місто, в такому випадку вони побажають смерті його батькам або, як варіант, запропонують зістрибнути з польотної палуби. Відновити діалог про повернення більше не вдасться, після чого:
    • діти все одно ув'яжуться за Подорожнім і повернутися з ним додому, якщо той попрямує в Ривет-Сіті (+ 50 карми);
    • якщо Подорожній піде досить далеко або використовує швидке переміщення в будь-яку локацію, діти почнуть тривалу подорож по пустки, але в кінці кінців повернуться на корабель (+ 50 карми).

Примітки Редагувати

  • Файли діалогів Крісті Янг і містера Лопеса містять фрази про зникнення Сі-Джей, які з невідомих причин не активуються.
  • У розмові Крісті з батьком Кліффордом присутній репліка «Я досі не прийшла до тями після смерті дочки», але невідомо, чи має вона відношення до квесту.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Назва квесту у Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide, стор 410.
  2. Скрипт, що викликає появу реплік про зниклої Сі-Джей, спрацьовує після того, як втікачі досягнутий Анакостийского причалу.
  3. В офіційному керівництві до гри стверджується, що звертатися потрібно до містерові Лопесу або Анжелі Стейлі.
  4. У залежності від часу доби діти можуть спочатку погуляти по кораблю, відвідавши різні палуби.