FANDOM

Gametitle-FO4 VW
Mbox default
Незавершена стаття про Vault-Tec Workshop

Втамування спраги (англ. The Watering Hole) — квест Vault-Tec Workshop, доповнення до Fallout 4.

Коротке проходження Редагувати

  • Отримати дані хімічних досліджень корпорації «ГаллюціГен».
  • Повернутися до Доглядача.
  • Побудувати прототип автомата з газованою водою.
  • Підключити термінал до автомата з газованою водою і вибрати параметри експерименту.
  • Дати Клеми можливість роздавати газовану воду протягом години.
  • Поговорити з Клемом.
  • Поговорити з Доглядачем.

Докладне проходження Редагувати

Для наступного експерименту Доглядачеві Барстоу потрібні дані з корпорації «ГаллюціГен», які не встигли доставити до початку війни. Вижив вирушає на пошуки, в ході зачистки території від Стрільців, шукане знайдено. Гордо потрясаючи здобутими формулами, Вижив вручає їх Доглядачеві Барстоу. Вона просить побудувати прототип автомата з газованою водою (Майстерня - Особливе). Після побудови автомат потрібно під'єднати до терміналу та джерела енергії, а потім вибрати один з параметрів:

  1. Придушення апетиту - У напій додаються розробки корпорації «ГаллюціГен», випробовувані наїдаються малою кількістю їжі, як наслідок швидко вмирають від виснаження.
  2. Поліпшення настрою - в напій додаються антидепресанти, як наслідок у піддослідних з'являється залежність.
  3. Додатковий кофеїн - напій злегка бадьорить.

Вибір залежить від ступеня зіпсованості Вижив.

Після цього Клем встає на роздачі газованої води в автомата і життєрадісно отоварює всіх стражденних, трохи пізніше Вижив йде опитувати випробовуваних. Їх варіанти відповідей залежать від обраних параметрів.

Далі слід доповісти Доглядачеві Барстоу про експеримент. Якщо був обраний самий нешкідливий варіант, вона буде незадоволено бухтеть, якщо варіант із залежністю, це її трохи підбадьорить, а якщо найжорсткіший - вона буде невимовно задоволена.

Нагорода Редагувати

Кількість отриманого досвіду буде залежати від обраного параметра експерименту, також з'явиться можливість будувати автомат з газованою водою в будь-якому поселенні.

Примітки Редагувати

  • Найлегше зайти в корпорацію «ГаллюціГен» з заднього ходу, тому що дані лежать недалеко від ємностей з газом «ГаллюціГен», якщо ви вже виконали невелику прохання Фреда Аллена. Якщо ні, тоді їх можна об'єднати.
  • Якщо вибрати варіанти 1 і 2, то роздавальник газованої води помре через декілька днів. Однак, через невідомого бага,може і померти від 3-його смерть жителя позначиться на настрої поселення)

Галерея Редагувати