FANDOM

Gametitle-FO2

« Скажіть, ви траппера по імені Смайлі за містом не бачили? (Собі під ніс) Його вже дуже давно немає. Не треба було відпускати його на цей його безглуздий промисел. »

— Ардін Бакнер

Врятувати траппера Смайлі (англ. Rescue Smiley the Trapper) — побічний квест Fallout 2.

Опис Редагувати

Від Ардін Бакнер, господині таверни у Кламате, Обраний дізнається, що Смайлі досить давно пішов на певний промисел у отруйні печери, щоб з'ясувати, звідки беруться золоті гекко. Суть полягає в тому, щоб знайти Смайлі і привести його назад. Якщо Обраний погодиться, на світовій карті з'являється позначка локації.

Проходження Редагувати

В печеру слід йти, маючи в інвентарі гумові чоботи[1], так як без них персонаж отримає шкоди і променеву хворобу, якщо наступить на радіоактивні відходи (чоботи можна дістати в містечку трапперів). На вході печер, в кімнаті праворуч, в шафкае є пара чобіт, але щоб до них дістатися, доведеться спершу пройтися по калюжах.

Чоботи можна також дістати виконуючи квест «Вбити Крысобога» в ящику занедбаного магазину зброї, а також десь там по дорозі буде ще одна пара. Тобто після вбивства Крысобога у вас може вже бути дві пари чобіт

Зниклий траппер знаходиться в східній частині другого рівня, в генераторної. Смайлі після розмови відразу побіжить до виходу, тому краще спочатку спуститься на склад, а потім вже вивести траппера. Смайлі дійде до виходу з печери і скаже, що далі вже зможе йти самостійно, а Обраний виконає квест і отримає частину нагороди.

Щоб закріпити успіх, потрібно повернутися в Кламат і поговорити з Ардін і Смайлі.

Нагорода Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Силова броня також захистить Обраного

Шаблон:Navbox Кламат