FANDOM

Gametitle-FO3

« Пенальті! Нікому не пробити оборону воротаря Леду! »

— Воротар Леду

Воротар Леду (англ. Goalie Ledoux) — персонаж Fallout 3, «Монстрів овертайму».

Опис Редагувати

Леду є членом банди «Монстри овертайму» і одержимий древнім зимовим видом спорту, в який грали його попередники. Фланговий Мерсьє був відправлений для видобування секретної формули нового типу ядер-коли, а Леду зв'язався з покупцем[1]. Леду також написав Мерсьє де можна дістати формулу.

Інвентар Редагувати

* Кількість генерується випадковим чином
** Якщо Самотній Подорожній має здатність «Законник» і вб'є Леду

Квести Редагувати

Просто заради смаку • Воротар Леду буде очікувати Самотнього Подорожнього біля входу на завод «Ред Рейсер» разом із Фланговим Жерве і Центровий Дюбуа. Він помітив як Подорожній виходив з заводу «Ядер-кола» і підозрює про те, що формула «чистої ядер-коли» знаходиться саме у нього. Дізнавшись про те, що Мерсьє загинув, пропонує продати йому формулу за 250 кришок (або 400 при успішній спробі перевірки красномовства).

У разі нападу або виклику агресії до Воротаря Леду, той стане агресивний до Подорожньому. Після здійснення угоди Леду піде з групою і далі буде знаходиться на заводі «Ядер-кола».

Примітки Редагувати

Леду розповідає про те, що він збирається відродити льодову банду, так як в його групі зараз мало людей. Також згадує про відродження спортивної команди президент Едем про Столичних Конгресменів з бейсбольними бітами.

Цитати Редагувати

  • «Ти, звичайно, в меншості, але гра тебе чекає. Обіцяю, вона триватиме недовго».
  • «Дякую за диск. Може, як-небудь ще ключками помахаємо».
  • «Ніхто не переходить дорогу „Монстрам овертайму“. Ніхто і ніколи».

Поява Редагувати

Воротар Леду з'являється тільки у Fallout 3.

За лаштунками Редагувати

Ім'я Леду (англ. Ledoux) є відсиланням до знаменитого канадського хокеїстові Маріо Лем'є.

Примітки Редагувати