FANDOM

Gametitle-FO3

« Заходь, заходь! Мене звуть Ворон, я подорожую по окрузі і пропоную захисну одягу. І тобі пощастило, що я так вчасно тебе знайшов! »

— Ворон

Ворон (англ. Crow ; укр. ворон, ворона) — персонаж Fallout 3, караванник, що торгує бронею і одягом.

Опис Редагувати

Ворон був племінним шаманом[1], його духовні погляди щодо Пустки, особливо в поєднанні з містичним змістом, придаваемым їм продажу броні, іншим можуть здатися дивними. Кажуть, що він прийшов з Оазиса, але сам Ворон не дає тому підтвердження[2].

У 2277 ріку він має у своєму розпорядженні караван, виробляє і продає різні наряди, броню, головні убори і шоломи в залежності від поточного асортименту його товарів.

Інвентар Редагувати

* Кількість генерується випадковим чином
** Якщо Самотній Подорожній має здатність «Найманий вбивця» і вб'є Ворона

Квести Редагувати

Торгова імперія • Доступ до матеріалу більш високої якості дасть Ворону створювати вбрання у великій кількості і продавати більш серйозні види броні: такі як металева, бойова і силова. Після того, як Самотній Подорожній двічі проінвестує бізнес торговця, при першій зустрічі Ворон подарує йому його унікальний робо-шолом, одну з частин своїх спеціальних товарів[3], а рівень його навички «Ремонт» підвищиться до 65, що дозволить відновлювати спорядження у Ворона до 79 % від максимально можливого стану.

Примітки Редагувати

  • Ворон не атакує ворогів коли переміщається по Пустках, а рятується втечею. Як правило, його в'ючний брамін прагне за ним гнатися, а його охоронниця намагається паралельно встигнути за Вороном і відбиватися від ворогів. Іноді караван можна зустріти далеко від звичного маршруту, що пов'язано зі спробою караванника сховатися від нападників ворогів.
  • Ворон або його супутники можуть випадково загинути, про відновлення див. Консольні команди Fallout 3 і Fallout: New Vegas#Відновлення торговців караванів відповідну статтю.
  • У разі смерті Ворона його брамін може зупинитися біля Ривет-Сіті, повернутися на стоянку біля Кентербері, продовжити рух по торговому маршруту, йти слідом за тілом Ворона (якщо загиблого перетягувати) або бродити по різних місцях Пустки. Аналогічно веде себе Ворон при смерті брамина.
  • віддачі скрипки Страдіварі Агаті та починає згадувати Ворона в своїх передачах на своєму радіо: «Присвячується мандрівного торговця, прозваного Вороном. Дякую тобі за весь час, який ти провів зі мною. Слухай музику, любов моя».

Цитати Редагувати

  • «Мій караван торгує одягом і бронею, щоб прикрашати тіло і захищати його від небезпек фізичного світу. Мої подорожі віддаляють мене від громади Кентербері у місця, де потребують такого захисту. Ну або в місця, де за неї дадуть кращу ціну».
  • «Парфуми підказали мені, що ти прийдеш. І що ти захочеш дещо купити».
  • «По одежинці зустрічають, то тут всі шанси на нову неповторну зустріч».
  • «І ось, тримай! Духи благословили мене багатьма дарами, але з твоїх рук до мене прийшов самий ходовий: грошове вкладення. Прошу, прийми це скромне підношення: маску і шолом, виконані з шкури наймудріших духів вітру. Нехай вони служать тобі так само довго і добре, як служили мені».
  • «Шукаєш супутника для прогулянки по пустелях? Немає нікого вірніше холодної важкої стали».
  • «Хочеш обзавестися новою накидкою із сталі або тюлю? Знайдуться кришечки — знайдеться і товар».

Поява Редагувати

Караванник Ворон з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати

  1. Про це згадує Дядечко Роу: «Він виріс у племені, але давним-давно обміняв свою набедренную пов'язку на одежинку крутіше».
  3. Про це згадується в Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide, стор 144.