FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Уолтер.

Уолтер (англ. Walter) — персонаж Fallout 3, літній слюсар, стежить за справністю очисника на водоочисної станції у Мегатонне.

Опис Редагувати

Уолтер проводить свої дні, доглядаючи за механізмами та ремонтуючи пошкоджені дренажні пристрої. Він все сильніше турбується про стан водопровідної та дренажної систем і знає, що ті довго не протримаються — і він теж. Йому 61 рік, і він один з найстаріших жителів[1].

З 6 ранку до 10 вечора Уолтер обслуговує очищувач (з двогодинними перекурами на майданчику перед будівлею у 10 і 19 годин), потім йде вечеряти в салун Моріарті. З 2-ої ночі до перших ранкових променів Уолтер спить у себе в дальній кімнаті.

Квести Редагувати

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Комбінезон «РобКо» Свинцева труба

Примітки Редагувати

  • Судячи з репліки, виголошуваної Уолтером при спробі Харі переключити радіостанцію, старого ремонтника можна віднести до підтримуючих Анклав.
  • Вся їжа на столі в кімнаті Уолтера приготована з використанням білячого м'яса.

Цитати Редагувати

  • «Не секрет, що водоочисна установка доживає останні дні. А я в місті єдиний, хто хоч як-то в ній розбирається. Я стільки часу воджуся з установкою, що мене вже не вистачає на усунення протікання в трубах».
  • «Що я можу розповісти про Мегатонне? Ну, ця чортова бомба нас всіх потроху вбиває. Як тобі така інформація?»
  • «Люди подейкують, що очищувач ось-ось накриється. Скажу тобі те ж, що і їм кажу. Я тридцять п'ять років тримаю цей мотлох на плаву і зараз вперше зіткнувся з тим, що не можу полагодити».
  • «Слухай, залиш що є. Мені подобається станція Анклаву. Вона чесна і патріотична!» (в салуні Моріарті).

Поява Редагувати

Уолтер з'являється тільки у Fallout 3.

Баги Редагувати

Уолтер входить в число персонажів, час від часу «зникаючих» з Мегатонни. В цьому випадку його бездиханне тіло найчастіше можна знайти під будівлею водоочисної станції за клінікою. Ремонтника можна буде повернути (краще всього при цьому стояти в центрі майданчика перед будівлею станції) за допомогою послідовних консольних команд (або зробити його безсмертним для запобігання подібних інцидентів).

Примітки Редагувати