FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Волтер.

« Дитя моє, озирнись навколо — скрізь отрута і смерть, і в наших стражданнях винні такі люди, як Хек. »

— Волтер Фебус

Волтер Фебус (англ. Walter Phebus) — персонаж Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Скотар, який приїхав на Стріп, щоб помститися Хеку Гундерсону.

Вперта людина, який звик доводити справу до кінця. Вирішивши помститися за відібрану землю, він не зупиняється навіть перед оплатою вбивства родича винного. І навіть дружина не здатна переконати його відмовитися від помсти.

Біографія Редагувати

Волтер був фермером все своє життя. У нього і його дружини Етель було власне ранчо з толсторогами. Одного разу Хек Гундерсон, багатий скотопромышленник з НКР, захоплюючий чужі землі обманом і погрозами, заволодів частиною землі Фебусов.

Знаючи, що Гундерсон підкуповує республіканських політиків, Волтер не придумав кращого способу відновити справедливість, ніж помститися йому самостійно. Вистеживши Хека, він приїхав на Стріп разом з Етель.

Волтер у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти Волтера і Етель у центральній частині Стріпа. Довідавшись, що Волтер приїхав у Нью-Вегас, помститися Хеку Гундерсону, Кур'єр може запропонувати йому допомогу.

Волтер розповідає, що Хек повинен бути в «Ультра-Люкс», і він дійсно виявляється там. Дізнавшись, що Хек і його син у місті, Волтер наймає Кур'єра вбити їх обох. Кур'єр може випросити у нього 500 («Бартер» 80) або 1000 («Бартер» 90) кришок.

На прохання Етель Кур'єр може переконати («Красномовство» 75 абоСприйняття» 7) Волтера відмовитися від помсти.

Інвентар Редагувати

Поява Редагувати

Волтер Фебус з'являється тільки у Fallout: New Vegas.